• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 19 بهمن 1398
کد مطلب : 94673
+
-

قائدی: وظیفه‌ام دریبل‌زدن است

محمد زارعی| مهدی قائدی در داربی نود‌و‌دوم گلی نزد اما کلی مدافعان پرسپولیس را اذیت کرد و حتی موفق شد یک‌گل تماشایی هم برای مطهری بسازد. او در گفت‌و‌گو با همشهری برد را حق استقلال ‌دانسته و مدعی شده تیم مجیدی هنوز امیدهایش را برای رسیدن به قهرمانی از دست نداده است. قائدی در این گفت‌و‌گو صحبت‌هایی هم درخصوص تیم ملی مطرح کرده است.
  از داربی شروع کنیم. در دقایق پایانی برد را از دست دادید.
بازی خیلی خوبی بود. ما خیلی خوب توانستیم بازی را با برتری پیش ببریم ولی متأسفانه در دقایق آخر گل مساوی را خوردیم. خیلی حیف شد، واقعا حق ما بود که برنده بازی باشیم. با این حال، باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آسیایی باشیم. البته باید تأکید کنم هنوز از رسیدن به قهرمانی ناامید نشده‌ایم. یک‌بازی عقب‌افتاده داریم و می‌توانیم اختلاف با صدر را کم کنیم.
 گفته بودی دوست داری گل دهم لیگ برتری‌ات را در داربی بزنی اما نتوانستی.
در درجه اول‌ دوست داشتم استقلال داربی را ببرد که نبرد. در کنار برد استقلال دوست داشتم گل هم بزنم که قسمت نشد. با این حال تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده گلزنی کنم.
 در داربی یک ‌دریبل خیلی خوب هم زدی و توانستی یک‌گل بسازی.
به هرحال در جریان بازی این اتفاقات می‌افتد. من مهاجم هستم و باید در مصاف با مدافعان حریف بهترین عملکرد را داشته باشم و دریبل بزنم. این وظیفه من است. در آن صحنه هم خوشحالم که توپ در موقعیت خوبی به ارسلان رسید و او توانست توپ را تبدیل به گل کند.
 خیلی از کارشناسان به تعویض تو انتقاد کرده‌اند و مدعی هستند اگر تو تعویض نمی‌شدی، احتمال برد استقلال بیشتر بود.
تعویض یک بازیکن برعهده سرمربی است. حتما مربی در آن لحظات تشخیص داده من را تعویض کند. خوشحالم تا زمانی که در زمین بودم، توانستم خواسته‌های مربی را اجرا کنم. مطمئنا اگر بازی مساوی نمی‌شد کسی از این حرف‌ها نمی‌زد اما حالا شرایط عوض شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید