• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 17 بهمن 1398
کد مطلب : 94552
+
-

وزیر آموزش و پرورش دیروز مهمان همشهری بود

وزیر آموزش و پرورش دیروز مهمان همشهری بود

 محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش عصر دیروز مهمان ویژه روزنامه همشهری بود. معاون اطلاع‌رسانی او طی این دیدار توضیح داد که این نخستین دیدار حاجی میرزایی در دوران وزارتش از یک مؤسسه رسانه‌ای است. وزیر آموزش و پرورش ابتدا در نشستی صمیمانه با ابوالحسن ریاضی، مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی همشهری و مهران کرمی، مدیرمسئول و شهریار شمس مستوفی سردبیر روزنامه درباره موضوعات مهم آموزش و پرورش همچون پرداخت حقوق معلمان، بودجه وزارت آموزش و پرورش و نحوه تامین نیرو برای سال تحصیلی آینده گفت‌وگو کرد.
سپس از بخش‌های مختلف تحریریه روزنامه دیدن و درباره دغدغه‌های محیط‌زیستی دانش‌آموزان، مسائل روز اقتصادی و سیاسی کشور، موضوعات شهری با خبرنگاران روزنامه گفت‌وگو کرد. نکته جالب در این بازدید، پرسش‌های متعدد حاجی میرزایی از خبرنگاران هر سرویس خبری بود که با صمیمیت هم به پاسخ‌های آنها گوش می‌داد و تلاش می‌کرد در این فرصت کوتاه اطلاعات جدیدی هم کسب کند و با دیدگاه اهالی رسانه درباره آخرین وضعیت کشور آشنا شود.
بعد از این بازدید، این بار نوبت وزیر آموزش و پرورش بود که روی صندلی پاسخگویی بنشیند و به پرسش‌های همشهری در یک گفت‌وگوی اختصاصی پاسخ دهد. او در گفت‌وگویی بلند درباره راهکارهای رفع ناامیدی و یاس ناشی از اتفاقات سال‌جاری در بین دانش‌آموزان، تصمیم مسئولان آموزش و پرورش درباره حل شکاف‌ تفکری دانش‌آموزان با مدرسه، نحوه پیگیری پرونده دانش‌آموزانی که در حوادث آبان دستگیر شده بودند از سوی وزارت آموزش پرورش، دیدگاه هایش درباره مدارس غیردولتی، برنامه هایش برای مقابله با مؤسسات کنکور و نگاهش به فعالیت‌های پرورشی و ایجاد فضای نشاط و شادی در مدارس صحبت کرد. متن این گفت‌وگو به‌زودی در صفحه جامعه روزنامه همشهری منتشر می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید