• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 17 بهمن 1398
کد مطلب : 94499
+
-

ساز موسیقی فجر کوک شد!

ساز موسیقی فجر کوک شد!

ساز موسیقی فجر کوک شده و 82 گروه موسیقی در سی ‌و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر از 24 تا 30 بهمن‌، به اجرا‌ی موسیقی می‌پردازند.
به گزارش روابط‌عمومی سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، این 82 گروه در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، پاپ، بانوان، تلفیقی و کودک و نوجوان، در جشنواره‌ی امسال حضور دارند.

برای علاقه‌مندان به پاپ
علاقه‌مندان موسیقی پاپ می توانند رقابت 9 گروه را در جشنواره‌ی امسال دنبال کنند.
به گزارش روابط‌عمومی سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، «گروه برادران» (آرش و مسیح عدل‌پرور) روز چهارشنبه 23 بهمن دو اجرا، «امید حاجیلی» و «علی یاسینی» در 24 بهمن به‌ترتیب در سانس نخست و دوم، «رضا بهرام» 25 بهمن دو اجرا، «محسن ابراهیم‌زاده» 26 بهمن دو اجرا، «‌امیرعباس گلاب» و «گروه ماکان» (رهام هادیان و امیر مقاره) در 27 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، «آرون افشار» 28 بهمن دو اجرا، «سیروان خسروی» 29 بهمن دو اجرا و «بهنام بانی» اول اسفند دو اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهند داشت.
بلیت‌ اجراهای سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر در سایت‌های تیوال و پارس‌بلیت آغاز شده است.

بانوان در نیاوران
پنج گروه موسیقی بانوان نیز در سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن در فرهنگ‌سرای نیاوران، اجرای صحنه‌ای خواهند
 داشت.

گرامی‌داشت غم‌بار
در سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، رویدادهای ویژه‌ای به‌یاد درگذشتگان هواپیمای اوکراینی انجام می‌شود.
بنابه این گزارش شورای ارزیابی جشنواره با گرامی‌داشت یاد جان‌باختگان سانحه‌ی هوایی، از جمله «روجا آزادیان» از هنرمندان حوزه‌ی موسیقی که در این پرواز بود، یاد و خاطره‌ی عزیزان را گرامی می‌دارد.
از سوی دیگر ستاد برگزاری جشنواره‌ی موسیقی فجر، ضمن اعلام هم‌دردی با هنرمندان و مردم آسیب‌دیده‌ی سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان، در نظر دارد با برگزاری این جشنواره در استان سیستان و بلوچستان در اواخر بهمن‌، با ایجاد فضایی امیدبخش به کاهش رنج‌های عزیزان استان کمک کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید