• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 7 بهمن 1398
کد مطلب : 93883
+
-

صدای استان‌ها

   بی‌توجهی به بنای تاریخی منطقه چاه نفت خوریان
بنای تاریخی منطقه چاه نفت خوریان در سمنان به دلیل بی‌توجهی و رسیدگی نکردن مسئولان میراث فرهنگی در حال تخریب است. برخی تجهیزات داخل این بنا که در دوره پهلوی اول از سوی روس‌ها ساخته شد بر اثر بی‌توجهی به یغما رفته است. اقامتگاه‌های زیرزمینی آن هم در حال فروریختن و نابودی است.
محمدی از سمنان

   سریش‌آباد پایانه مسافربری ندارد
در شهرستان سریش‌آباد کردستان، با وجود جمعیت چند هزار نفری، پایانه مسافربری وجود ندارد. البته چند منطقه را بدون امکانات تبدیل به پایانه تاکسی یا اتوبوس کرده‌اند، اما امکانات مناسب ندارد و اگر نیاز مبرم به برخی خدمات باشد، مشکلات زیادی برای مسافران ایجاد می‌شود. لطفا مسئولان حداقل برای ساخت یک پایانه مسافری با استانداردهای مناسب در این شهر اقدام کنند.
امیری از کردستان

   مشکلات صیادان بعد از گرانی بنزین
صیادان در برنامه گران شدن بنزین دیده نشده‌اند. بنزین لیتری 3هزار تومان یعنی بیش از 200 هزار تومان هزینه سوخت قایق برای هر بار صیادی و به دریا رفتن. ‌کاش این مشکل را ببینند و قسمتی از دغدغه ما را با تخصیص سوخت به بخش صیادی حل کنند.
نامور از هرمزگان

   چرا مسیر دستجرد به تفرش تعمیر نمی‌شود؟
شهر تفرش 2 راه به تهران و اراک دارد که هر 2 وضعیت مناسب ندارند. این مسیرها در زمستان هم شرایط نامناسب‌تری پیدا می‌کنند و با وجود این‌که سال‌هاست به اصلاح، تعریض و نصب علائم نیازمندند، اما تاکنون اقدام قابل توجهی برای آنها انجام نشده است. وضعیت جاده تفرش تا روستای فوجرد هم بسیار نامناسب است و خط‌کشی و روشنایی هم ندارد. در این مسیر دانشجویان زیادی تردد می‌کنند و هر روز با مشکلات متعدد مواجهیم.
محمدی از قم

   درخواست برخورد با رانندگان متخلف
از پلیس راهنمایی و رانندگی بجنورد می‌خواهیم که با رانندگان متخلفی که خودروهای‌شان را زیر تابلو «حمل با جرثقیل» پارک می‌کنند، برخورد موثرتری کند.
اباذری از خراسان ‌شمالی

   شرایط دریافت وام‌های خوداشتغالی تسهیل شود
دریافت وام‌های خوداشتغالی می‌تواند بهترین شیوه برای ایجاد شغل و کسب درآمد باشد و منجر به کارآفرینی شود، اما در این بین کاغذبازی اداری و سخت‌گیری‌های زیاد برای پرداخت تسهیلات، سبب می‌شود بسیاری از افراد در میانه راه منصرف شوند و دیگر به فکر ایجاد اشتغال نباشند.
مرادی‌فر از لرستان

این خبر را به اشتراک بگذارید