• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 7 بهمن 1398
کد مطلب : 93882
+
-

با مردم

با مردم








سهمیه بنزین آژانس‌ها همچنان بلاتکلیف
به‌رغم اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفت و با گذشت 3ماه از سهمیه‌بندی بنزین هنوز یک لیتر بنزین هم برای رانندگان آژانس‌ها واریز نشده است. این در حالی است که تعداد قابل‌توجهی از رانندگان ثبت‌نام کرده و تأیید هم شده‌اند اما از سهمیه خبری نیست.
روشنی از تهران

4بار وام گرفتم هنوز مسکن مهر نگرفتم
فراموش نکنیم که مسکن‌های مهر برای قشر کم‌درآمد ساخته شده‌اند. یکی مانند من که 4بار وام گرفتم تا بتوانم 50 میلیون سهم آورده مالک را جور کنم و حالا تا زنده‌ام باید قسط بدهم اما مسئولان هر روز ساز جدیدی کوک کرده و دوباره تقاضای وجه می‌کنند. توقع این است که مسئولان به شرایط متقاضیان توجه کنند.
متقاضی مسکن مهر از هشتگرد

رستم دستان هم نمی‌تواند 118 را بگیرد
سیستم جوابگویی 118 مال 40سال قبل است و طبیعی است که پاسخگوی جمعیت 2.5برابری امروز نسبت به 40سال قبل نباشد. چند ماهی است اصلا امکان تماس وجود ندارد. من که بعد از 97بار تماس نتوانستم پاسخ بگیرم.
پروین از تهران 

واژگونی خودروها بر اثر آسفالت نامناسب در شازند
وضعیت آسفالت محور آستانه - شازند - اراک وخیم‌تر از گذشته شده و باعث ترکیدگی لاستیک و نیز واژگونی خودروها و... می‌شود. محور فوق در 20سال اخیر نه‌تنها روکش آسفالت نشده، بلکه از لکه‌گیری استاندارد هم خبری نیست.
اصلانی از شازند

موبایل‌قاپ‌ها به‌سادگی رها نشوند
در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و موبایل‌قاپ‌ها روزی نیست که دست به سرقت نزنند و از طرفی روزی نیست که پلیس شماری از این افراد را دستگیر نکند از مسئولان توقع داریم این افراد را به‌سادگی رها نکنند و با اعمال قانون جدی جلوی تکرار کار آنها را بگیرند تا امنیت روانی به‌مرور بیشتر شود.
سیدانی از تهران

فاضلاب باغستان به قنات می‌ریزد!
از قدیم‌الایام برخی شهروندان فاضلاب خانه مسکونی یا واحد تجاری خود را به قنات باغستان کرج وصل کرده بودند که این روال همچنان ادامه دارد و هنوز فاضلاب‌های بسیاری به قنات متصل‌اند که عواقب این کار نیاز به بیان ندارد. از مسئولان توقع داریم موضوع را پیگیری کرده و فاضلاب‌های متصل به قنات را به شبکه فاضلاب شهری وصل کنند.
پورهادی از باغستان کرج 

اسامی پایانه‌ها با خطوط فعالشان منطبق شود
اسامی اغلب پایانه‌های شرکت واحد با اسامی محل‌ها و میادین منطبق نیست که نمونه آن میدان راه‌آهن به‌نام پایانه معین، چهارراه پارک‌وی به‌نام پایانه افشار، تجریش به‌نام پایانه شهید نظری و انقلاب به‌نام پایانه کاوه است. عمده‌ترین اشکال این موضوع سردرگم‌شدن مردم به‌خصوص مسافران شهرستانی است. از طرفی روی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نیز اسم پایانه‌ها درج شده که واقعا گیج‌کننده است. تازه این در حالی است که برخی قدیمی‌ها هنوز اسامی 40سال قبل میادین و گذرگاه‌ها را می‌شناسند. لطفا به این موضوع توجه شود.
جوادی از تهران 

خودروسازان همچنان به تعهدشان عمل نمی‌کنند
آنقدر اتفاقات گوناگون و ناراحت‌کننده در چند‌ماه گذشته رخ داده که عمل نکردن به تعهد توسط خودروسازان به حاشیه رفته است. هم ایران‌خودرو و هم سایپا کمترین تعهدی به اجرای وعده‌هایشان ندارند و همچنان در حال پیش‌فروش و اجرای برنامه‌های مناسبتی پیش‌فروش بدون پشتوانه اجرایی هستند.
باهوش از رشت

سگ ولگرد آرامش شهرک شریعتی را بر هم زده است
 از یک‌ ماه قبل در شهرک شریعتی به‌خصوص کوچه شهید جواد شعاری سگی ولگرد و درشت‌جثه پرسه می‌زند که باعث آزار و اذیت و ترس اهالی شده و به‌گونه‌ای آرامش شهرک را مختل کرده است. از شهرداری منطقه19 تقاضا داریم برای رعایت بهداشت و آسایش شهروندان نسبت به زنده‌گیری این سگ اقدام کند.
سلیمان بلغار از تهران

   افزایش ساعت کار متروی اصفهان بررسی شود 
با تشکر از روابط عمومی شهرداری و شرکت راه‌آهن قطار شهری (مترو) اصفهان و حومه، برای پاسخگویی به سؤال شهروندان اصفهانی درخصوص اضافه کردن یکی، دو ساعت به ادامه ساعات کار مترو که هم‌اکنون فقط تا ساعت21:30  فعال است، از مسئولان تقاضا می‌شود به‌رغم آنکه اعلام کردند متأسفانه فعلا امکانپذیر نیست، با بررسی‌های بیشتر، این امکان عام‌المنفعه ‌و مفید برای شهروندان اصفهانی دایر شود.
خلجیان از اصفهان 

سالن انتظار در بهشت‌زهرا(س) وسیله گرمایشی ندارد
چرا سالن انتظار سازمان بهشت‌زهرا(س) برای همراهان متوفی فاقد وسیله گرمایشی است؟
کافی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید