• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 7 بهمن 1398
کد مطلب : 93859
+
-

دستگیری 2340 معتاد در طرح ظفر

دستگیری 2340 معتاد در طرح ظفر


مأموران پلیس پایتخت در جریان اجرای طرح ظفر موفق به انهدام 7باند و دستگیری 25قاچاقچی و 2340معتاد شدند.
به‌گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح دیروز در حاشیه سومین مرحله از طرح ظفر در جمع خبرنگاران گفت: این مرحله از طرح در یک هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد و 7‌باند منهدم و ۲۵ قاچاقچی دستگیر شدند که بالغ بر یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع موادمخدر از این افراد کشف شد. در این طرح ۲۳۴۰‌نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان نیز جمع‌آوری و دستگیر شدند.
سردار رحیمی با بیان اینکه این طرح در محله‌های دره فرحزاد، اتابک، دروازه غار، اطراف میدان امام حسین و... برگزار شد، گفت: ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت هم که در کار تهیه و توزیع مواد مخدراز آنها استفاده می‌شد جمع‌آوری و کشف شد. وی درباره میزان مواد‌مخدر کشف شده نیز گفت: فقط ۱۳۳ کیلو موادمخدر از خرده‌فروشان اتابک کشف شد و برای ۴۰‌خانه نیز حکم بازرسی گرفته شده بود که این کشفیات از این خانه‌ها صورت گرفت.
سردار رحیمی در ادامه گفت: از ابتدای سال بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری شده‌اند که برخی از این معتادان برای بارچندم است که دستگیر می‌شوند. ما در تهران ۳۰ هزار معتاد متجاهر نداریم. اینکه می‌گوییم ۳۰ هزار معتاد متجاهر دستگیر شده یعنی امکان دارد برخی از اینها چند مرتبه دستگیر شده باشند.
رئیس پلیس پایتخت همچنین درباره وضعیت دره فرحزاد نیز گفت: با حفظ طبیعت دره فرحزاد باید  محل را بازسازی و محل‌هایی را که پاتوق معتادان و خرده‌فروشان شده است ازبین ببریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید