• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 7 بهمن 1398
کد مطلب : 93851
+
-

10استارتاپ برتر هند

استارتاپ‌ها در هند غوغا کرده‌اند و سرمایه‌گذاری در این صنعت رو به رشد است

هندوستان با یک‌میلیارد و 369میلیون نفر، دومین کشور پرجمعیت جهان است و کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد که مردمان این کشور برای حل بسیاری از مشکلات‌شان خیلی سریع رو به استفاده از استارتاپ‌های گوناگون بیاورند. رشد روزافزون این شرکت‌ها و سرمایه‌هایی که جذب‌شان می‌شود، نشان از این موضوع دارد. 

Wow! Momo
  تاسیس: 2008
  دفتر مرکزی: کلکته، بنگال غربی
  سرمایه کلی: 470میلیون دلار
این رستوران زنجیره‌ای به‌سرعت در حال رشد است و هم‌اکنون شعبه‌هایی در دهلی، چنای و بسیاری از مناطق دیگر راه‌اندازی کرده است. این استارتاپ همه نوع غذا دارد و مشتریان راحت می‌توانند هرچه دوست دارند سفارش دهند.

Ola Cabs
  تاسیس: 2010
  دفتر مرکزی: کارانتاکا، کورمانگالا
  سرمایه کلی:3.8 میلیارد دلار
شاید فکر می‌کنید که شرکت اوبر توفانی به‌پا کرده، اما بد نیست بدانید این توفان در هند متعلق به Ola Cabs است که خیلی سریع برای شما تاکسی ارسال می‌کند. آنها انواع تاکسی را در اختیار دارند و توانسته‌اند سرمایه‌های فوق‌العاده‌ای را نیز جذب کنند.

AddressHealth
  تاسیس: 2010
  دفتر مرکزی: بنگلور سیتی، کارناتاکا
  سرمایه کلی: 1.5 میلیون دلار
این شرکت هم غوغایی را در صنعت استارتاپ هند به‌پا کرده است. تمرکز آنها بر ارائه مراقبت‌های بهداشتی در مدارس و کلینیک‌هاست و می‌توان گفت که در این کار موفق بوده‌اند.

Zomato
  تاسیس: 2008
  دفتر مرکزی: گورگائون، هاریانا
  سرمایه کلی: 755.6 میلیون دلار
به گزارش همشهری، یکی از شناخته‌شده‌ترین استارتاپ‌ها در هندوستان Zomato  است که در عرصه فناوری مواد غذایی و پخش آن فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته با موفقیت، خود را به یک تجارت بین‌المللی تبدیل کند و شعبی در آمریکا، استرالیا، ترکیه‌، برزیل، ایتالیا، انگلستان و... راه‌اندازی کند.

Paytm
  تاسیس: 2010
  دفتر مرکزی: نویدا، اوتر پرادش
  سرمایه کلی: 2/2میلیارد دلار
یک استارتاپ بسیار موفق دیگر Paytm است که یک سرویس پرداخت محسوب می‌شود و به مردم این امکان را می‌دهد که امور بانکی‌ و همچنین پرداخت‌های اینترنتی‌شان را انجام دهند. آنها در این امر در هندوستان بسیار موفق بوده‌اند و جای استارتاپ‌های مشابه خارجی را گرفته‌اند.

FreshToHome
  تاسیس: 2014
  دفتر مرکزی: بنگالورو، کارناتاکا
  سرمایه کلی: 24.2 میلیون دلار
این استارتاپ، تمرکزش بر تحویل گوشت و ماهی تازه است. آنها در سال‌های2016 و 2017 آنقدر رشد کردند که توانستند در 20شهر دیگر هم نمایندگی تاسیس کنند.

Flyrobe
  تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: گوروگرام
  سرمایه کلی: 10.7 میلیون دلار
آنها لباس‌های طراحی‌شده و فوق‌العاده لوکس را به مردم اجاره می‌دهند! به‌نظر می‌رسد، مورد عجیبی باشد، اما با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم روبه‌رو شده و طراحان این استارتاپ را به فکر توسعه بیشتر شرکت‌شان انداخته است.

Digit Insurance
  تاسیس: 2016
  دفتر مرکزی: بنگالورو، کارناتاکا
  سرمایه کلی: 45میلیون دلار
Digit Insurance در اصل یک شرکت بیمه عمومی است که سیستم پیچیده بیمه را از طریق بسته‌های نرم‌افزاری برای مشتریانش شفاف و آسان می‌کند. آنها برای انواع وسایل نقلیه، موبایل، سفر و جواهرات خدمات بیمه‌ای دارند.

Nineleaps
  تاسیس: 2014
  دفتر مرکزی: بنگالورو، کارناتاکا
  سرمایه کلی: 4میلیون دلار
یک شرکت خدماتی در حوزه برنامه‌نویسی و نرم‌افزار که با ارائه برنامه‌های وب و تلفن‌همراه به توسعه محصول شرکت‌ها و مؤسسات دیگر کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بازار عرضه شوند.

Treebo Hotels
  تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: بنگالورو، کارناتاکا
  سرمایه کلی: 57میلیون دلار
با 400هتل در 70شهر، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای هندوستان محسوب می‌شود. آنها همچنین یکی از برترین استارتاپ‌های کشور در عرصه خدمات رزرو آنلاین هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید