• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 6 بهمن 1398
کد مطلب : 93727
+
-

بورس لباس مجلسی ونک

   اگر مجالس شادی در پیش دارید و قصد خرید لباس مجلسی زنانه یا انواع کیف و کفش و مانتو برای حضور در این مراسم را دارید، مرکز خرید ونک در نزدیکی میدان ونک، نبش خیابان کار و تجارت یکی از قدیمی‌ترین بورس‌های فروش اینگونه محصولات حتی در روزهای جمعه و تعطیل است.
   این مرکز که در سال1370 ساخته شده دارای مساحتی حدود 8هزار مترمربع با 119 واحد تجاری در 2طبقه و 3سالن است که بیشتر فروشگاه‌های آن به فروش لباس شب و مجلسی، پوشاک زنانه، کیف و کفش، جواهرات و تا حدودی پوشاک مردانه اختصاص دارد.
   توجه داشته باشید که این مرکز خرید نیز مانند مرکز خرید پالادیوم به محصولات لوکس و گران‌قیمت خود معروف است، اما به تناسب این قیمت‌های قابل توجه، می‌توانید محصولات باکیفیت و شیکی را پیدا کنید. همچنین در محدوده میدان ونک پاساژ خرید ونک نیز وجود دارد که نباید آن را با مرکز خرید ونک اشتباه گرفت.
   در ورودی طبقه اول مرکز خرید ونک از خیابان کار و تجارت است و اغلب فروشگاه‌های طبقه همکف لباس‌های مجلسی زنانه‌ای با قیمت‌های بسیار بالا عرضه می‌کنند. همچنین سایر فروشگاه‌ها در زمینه کیف و کفش، لباس عروس، روسری و مانتو، بدلیجات، طلافروشی و عطرفروشی فعال هستند.
   مغازه‌های این راسته بازار تنها شامل مغازه‌های داخل مرکز خرید ونک نیست بلکه تعدادی مغازه بیرون مرکز خرید در 2خیابان کار و تجارت و خیابان ونک وجود دارد، اما فروشگاه‌های خیابان کار و تجارت اغلب طلافروشی هستند.
   در طبقه دوم مرکز خرید ونک، دکه‌های فروش کفی طبی کفش، بدلیجات و قاب موبایل نیز وجود دارد، اما فروشگاه‌های عرضه مانتو، لباس مجلسی و پوشاک بانوان بیشترین سهم از مرکز خرید ونک را به‌خود اختصاص داده‌اند. همچنین در گوشه‌ای از این طبقه 2فروشگاه پوشاک مردانه وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید