• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 5 بهمن 1398
کد مطلب : 93715
+
-

کلید صدر دست تبریزی‌ها

کلید صدر دست تبریزی‌ها

لیگ برتر ایران امروز رسما از تعطیلات خارج می‌شود و بازی‌های خود را از سر می‌گیرد. تعطیلات نیم‌فصل لیگ‌برتر از روز هفتم دی‌ماه آغاز شده بود و امروز بعد از 28روز این رقابت‌ها با انجام بازی‌های هفته هفدهم مجددا از سر گرفته می‌شود. البته یکی از بازی‌های این هفته روز 27دی‌ماه میان شهرخودرو و شاهین بوشهر برگزار شد تا شهرخودرو امروز به بازی‌اش در پلی‌آف آسیا برسد. امروز 4بازی در تبریز، تهران، سیرجان و اصفهان برگزار می‌شود که بازی تبریز از همه بازی‌ها مهم‌تر خواهد بود.
  ماشین‌سازی - سپاهان
سپاهان که صدرنشینی در نیم‌فصل اول را در آخرین روز تقدیم پرسپولیس کرد، برای بازپس گرفتن این جایگاه کارش را از امروز در تبریز آغاز می‌کند. حریف امروز قلعه‌نویی، تیمی است که در نیم‌فصل اول با رسول خطیبی خیلی خوب از بزرگان امتیاز می‌گرفت اما در نیم‌فصل نیمکت این تیم متحول شده است. 6تیم از 16تیم لیگ‌برتر در نیم‌فصل مربیان خود را تغییر دادند که یکی از آنها همین ماشین‌سازی است. سپاهان در اصفهان هم به سختی و با یک گل از سد ماشین‌سازی گذشته بود و باید دید در تبریز با این حریف چه می‌کند. اگر سپاهان امشب در تبریز صدرنشین شود، فردا پرسپولیس باید با امتیاز گرفتن از دیگر تیم تبریزی، صدر را پس 
بگیرد.
 پیکان - نساجی
بازی رفت این دو تیم یکی از پرگل‌ترین بازی‌های لیگ نوزدهم بوده است. نساجی در قائمشهر 4-3پیکان را شکست داد و امروز باید در تهران به مصاف این تیم برود. پیکان گلزن‌ترین تیم پایین جدول لیگ است. تیم فرکی سومین خط حمله برتر لیگ را دارد و حتی از پرسپولیس صدرنشین هم بیشتر گل زده اما گل‌های خورده فراوان این تیم را در رتبه چهاردهم نشانده است. پیکان برای حل این معضل در نیم‌فصل یک دروازه‌بان خارجی به خدمت گرفته است.
  گل‌گهر - سایپا
یک فینال ته‌جدولی بین دو تیمی که در رتبه‌های 13و 15فقط 4امتیاز با هم فاصله دارند. گل‌گهر در آخرین روز از نیم‌فصل اول بالاخره نخستین پیروزی را دشت کرد تا امیدوارانه‌تر به نیم‌فصل دوم نگاه کند. تیم جلالی درصورت بردن بازی امروز هم از بین دو تیم قعرنشین خارج نمی‌شود اما بساط این کار را آماده می‌کند تا شاید در یکی، دو هفته آینده بالاخره از منطقه سقوط خلاص شود. گل‌گهر یکی از پرکارترین تیم‌ها در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بود.
 ذوب‌آهن - پارس‌جنوبی
هر دو تیم در نیم‌فصل مربیان خود را تغییر دادند. در بازی رفت منصوریان و کمالوند روی نیمکت این تیم‌ها نشسته بودند و مصاف دو تیم بدون گل مساوی تمام شد اما امروز پارس‌جنوبی را هومن افاضلی هدایت می‌کند و نیمکت ذوب‌آهن به میودراگ رادولوویچ سپرده شده است. رادولوویچ به‌عنوان جدیدترین مربی خارجی شاغل در ایران برای ارتقای ذوب‌آهن از رتبه یازدهم کار سختی در پیش خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید