• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 5 بهمن 1398
کد مطلب : 93694
+
-

بیرو و همان داستان همیشگی!

علیرضا بیرانوند باز هم شایعه‌های ترک پرسپولیس را دور زد و تا پایان فصل ماندنی شد

گزارش
بیرو و همان داستان همیشگی!

حمیدرضا علیپور

علیرضا بیرانوند در چند فصل اخیر بارها خواهان جدایی از پرسپولیس بوده و دوست دارد فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند. اما رضایتنامه 700هزار دلاری این بازیکن باعث شده بود هیچ تیمی حاضر به فعال کردن بند جدایی او نشود. اما در دو، سه روز اخیر اخباری از باشگاه بیرون آمد که از رضایت باشگاه خنک بلژیک برای پرداخت 700هزار دلار و دریافت رضایتنامه بیرو حکایت داشت. این اخبار آنقدر جدی بود که حتی گفته شد بیرانوند در تمرین با همبازی‌هایش خداحافظی کرده و برای سفر به بلژیک آماده شده است. در همین حال سایت فوتبال حرفه‌ای بلژیک در گزارشی عنوان کرد: «باشگاه کا.آر.سی خنک همچنان در جست‌وجوی دروازه‌بانی جدید است. قبلا قرار بود این باشگاه با توماس دیدیلون به توافق برسد، اما ظاهرا چنین امکانی مهیا نشده و اکنون نام علیرضا بیرانوند در فهرست خرید باشگاه قرار گرفته است. گلر 27ساله‌ ایرانی از مدت‌ها قبل برای تیم خنک مطرح بوده است.»

  تصمیم بیرو، بعد از دعوا با کالدرون
بیرانوند پیش از آغاز این فصل به چند مدیربرنامه اجازه داده بود تا برای او مذاکره کنند و پیشنهاد این تیم بلژیکی نیز در نیم‌فصل اول به‌دست او رسید، اما بیرانوند این پیشنهاد را بی‌جواب گذاشته بود. تا اینکه در آخرین روزهای نیم‌فصل بیرانوند با کالدرون دچاراختلاف شد و درست در روزی که با سرمربی آرژانتینی درگیری لفظی پیدا کرد از وکیل خود خواست پیشنهاد این تیم بلژیکی را قبول کند. او در ادامه، موضوع را به باشگاه هم اعلام کرد اما باشگاه در آن زمان این موضوع را جدی نگرفت و بیرو در آستانه قرارداد با این تیم قرار داشت.

  تمرینی که گفتند آخری است
تمرین روز گذشته پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تصور می‌شد بیرانوند در این تمرین حاضر نباشد اما او در این تمرین شرکت کرد. در همین روز مشخص شد 2پیشنهاد از تیم‌های بلژیکی به علیرضا بیرانوند رسیده که هر دو تیم حاضر شده‌اند مبلغ 700هزار دلار رضایتنامه را به باشگاه پرسپولیس بدهند. بیرانوند حتی بلیت سفر به بلژیک را هم داشت اما با توجه به اینکه هنوز با مسئولان باشگاه و یحیی گل‌محمدی صحبت نکرده به این سفر نرفت.

  ... و همان همیشگی
قصه جدایی بیرو اما باز هم مثل همیشه به پایان مشابهی رسید و گلر لرستانی سرخ‌ها در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. او روز گذشته با مدیران باشگاه جلسه داشت و با وجود اینکه می‌توانست طبق بند قراردادش از جمع سرخپوشان جدا شود، در نهایت تصمیم گرفت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند. این بازیکن به‌احتمال زیاد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود و راهی اروپا خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید