• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 5 بهمن 1398
کد مطلب : 93643
+
-

با مردم

با مردم








کسی به کم‌فروشی گاز سی‌ان‌جی توجه نمی‌کند

با گران شدن بنزین همه مشغول گرانی بنزین شده‌اند و هیچ‌کس حواسش به کم‌فروشی گاز سی‌ان‌جی در جایگاه‌ها نیست؛ به‌عنوان نمونه در یک جایگاه در خیابان رحمانی در هر سوخت‌گیری چندین مترمکعب کم‌فروشی می‌کنند.
دُهانی از تهران

مسیر انحرافی ورودی کرج به فردیس بدون کمترین زیرسازی
 سرپل فردیس از سمت کرج به فردیس مسیری انحرافی ایجاد کرده‌اند که کار سازه‌ها، ستون پل و تونل متروی شهری کرج را اجرایی کنند، ولی متأسفانه مسیر انحرافی قبلا باغچه و فضای سبز بوده و فقط آن را صاف کرده‌اند؛ بدون اندکی زیرسازی. همین موضوع باعث کندی ترافیک شده و چاله‌های بسیار بزرگ این مسیر باعث خرابی و خسارت اتوبوس‌ها به‌ویژه اتوبوس‌های فردیس- کرج شده است. از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی دارم.
هادی رضایی‌اورزمان از فردیس کرج 

کنفرانس‌های پرخرج فقط هزینه می‌تراشند
باتوجه به انقباضی بودن بودجه و شرایط سخت اقتصادی، برگزاری برخی کنفرانس‌های پرهزینه و مجلل از سوی برخی پژوهشکده‌ها مثل پژوهشکده غدد وابسته به دانشگاه علوم‌پزشکی تهران سؤال‌برانگیز و باعث بی‌انضباطی و ایجاد هزینه است. از مسئولان تقاضا می‌شود بر هزینه‌کرد بودجه‌های پژوهشکده‌ها نظارت دقیق‌تری داشته باشند.
شاهدی از تهران 

گران شدن سکه جان جوانان را به لب رسانده است
گران شدن سکه مخصوصا برای کسانی که در حال پرداخت مهریه هستند، مردم را جان به لب کرده و هر روز بند بسته شده به گردنشان را مقداری فشرده‌تر می‌کند. مسئولان فکری به حال این افراد جامانده از زندگی کنند!
جوان در بند از نظرآباد کرج

بررسی شود که متقاضیان چرا مسکن مهر خود را تحویل نمی‌گیرند
اینکه آمده‌اند قانون جدیدی وضع کرده و سود وام افرادی که مسکن مهر خود را تحویل نمی‌گیرند از 4 به ۱۸درصد افزایش داده‌اند، غیرانسانی و غیرقانونی است. مسئولان بررسی کنند افرادی که حاضر نیستند مسکن مهر خود را تحویل بگیرند به چه دلیل این کار را می‌کنند؛ یا به‌دلیل نبود زیرساخت و ‌جانمایی نامناسب است یا به‌دلیل نداشتن پول کافی برای پرداختن وجوهی که مدام طلب می‌شود یا به‌دلیل غیراستاندارد ساختن این مسکن‌ها.
ابراهیم‌زاده از نیشابور

سهمیه‌بندی بنزین به نفع دارندگان چند خودرو شد
سهمیه‌بندی سوخت باز هم قشر آسیب‌پذیر جامعه را هدف گرفت و افرادی که چند ماشین و 3 تا 4کارت سوخت دارند اصلا گران شدن بیشتر از این هم برایشان فرقی ندارد.
فرامرزپور از کرمان

متولیان اعلام تعطیلی مدارس نیمه‌شب در جلسه‌اند؟
در تمام تعطیلی‌های مدارس در چند‌ماه گذشته تا پاسی از شب بلاتکلیف بودیم و نمی‌دانستیم چه تصمیمی برای فرزندانمان بگیریم. در آخرین مورد در 30دی‌ماه هم تا ساعت 10شب هیچ خبری نبود و شبکه خبر هم زیرنویس می‌کرد که مسئولان هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند؛ یعنی تا نیمه‌شب در جلسه در حال تصمیم‌گیری هستند. چرا باید همیشه بلاتکلیف باشیم؟
خادمی از تهران 

نرخ‌های خرید تضمینی گندم عادلانه نیست
چنانچه دولت با رقم پیشنهادی خود اقدام به خرید تضمینی گندم از ما کند من به‌عنوان کشاورز دیگر کشاورزی نمی‌کنم. متأسفانه مسئولان توجه ندارند که امنیت غذایی کشور به گندم وابسته است و نرخ‌هایی که برای خرید تضمینی گندم ارائه می‌دهند حتی به اندازه تامین هزینه کارگر و آب نیست.
کشاورز از ساوجبلاغ

این خبر را به اشتراک بگذارید