• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 5 بهمن 1398
کد مطلب : 93629
+
-

بازداشت خواننده لس‌آنجلسی در سفره‌خانه


خواننده لس‌آنجلسی وقتی نتوانست در تهران مجوز اجرای برنامه دریافت کند، تصمیم به خوانندگی در سفره‌خانه‌های تهران گرفت تا اینکه در حال اجرای موسیقی زنده دستگیر شد.
به گزارش همشهری، چند روز قبل گزارشی در اختیار مأموران نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت که نشان می‌داد یک خواننده لس‌آنجلسی معروف به سامان در سفره‌خانه‌ای حوالی خیابان ملاصدرا به‌صورت غیرمجاز و بدون مجوز‌های لازم قانونی اقدام به اجرای موسیقی زنده می‌کند. ظاهرا این خواننده با مالک سفره‌خانه قرارداد بسته و برخی از شب‌ها به آنجا می‌رفت و به اجرای موسیقی و کنسرت می‌پرداخت. با دریافت این گزارش، مأموران چهارشنبه شب وارد سفره‌خانه شدند و سامان را هنگام اجرای کنسرت غیرقانونی بازداشت کردند.
به گفته سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت، علاوه بردستگیری سامان، مالک سفره‌خانه بازداشت و سفره‌خانه نیز پلمب شد.
وی گفت: سامان با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اخلاقی است.
سرهنگ مرادی گفت: در اجرای طرح‌های نظارتی از حدود 307واحد صنفی بازدید شد که 25مورد آنها پلمب و تعدادی هم مورد تذکر قرار گرفتند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این خواننده لس‌آنجلسی به نام امیر کاظمی متولد 46 معروف به سامان 3سال پس از انقلاب از کشور خارج شده و به ترکیه رفت. وی از ترکیه به کانادا و پس از آن به لس‌آنجلس رفت. او در این سال‌ها لس‌آنجلس بود تا اینکه 3سال قبل به ایران بازگشت. وی در این مدت به‌دنبال اخذ مجوز برای تولید و انتشار آلبوم بود اما موفق به دریافت مجوز نشد به همین دلیل به‌صورت زیرزمینی در تهران فعالیت می‌کرد تا اینکه هنگام اجرای کنسرت زیرزمینی دستگیر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید