• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 3 بهمن 1398
کد مطلب : 93591
+
-

جاسازی تریاک در قابلمه


ماموران پلیس همه جای خانه مرد قاچاقچی را بازرسی کرده بودند، جز داخل یخچال. آنها در آخرین لحظات وقتی سراغ یخچال رفتند و در قابلمه‌ داخل آن را باز کردند با 10‌کیلو و نیم تریاک روبه‌رو شدند که داخل قابلمه جاسازی شده بود. 
به‌گزارش همشهری، مدت‌ها بود که مأموران کلانتری 173تهران اخباری دریافت می‌کردند که از فعالیت یک مرد موادفروش در منطقه امین‌آباد حکایت داشت. گزارش‌ها حاکی از این بودکه این مرد سوار بر موتورسیکلت در محله‌های امین‌آباد پرسه می‌زند و اقدام به فروش مواد‌مخدر می‌کند. تیمی از مأموران کلانتری برای شناسایی این مرد وارد عمل شدند و با حضور در محل فعالیت او و پرس‌و‌جو از مردم به اطلاعاتی دست یافتند و هویت او را شناسایی کردند. 
در ادامه دستور قضایی برای دستگیری این مرد و بازرسی خانه‌اش صادر شد و مأموران با شناسایی محل زندگی او در باقرشهر، راهی آنجا شدند. آنها در عملیاتی شبانه به خانه این مرد رفتند و او را دستگیر کردند. مرد جوان اما مدعی بود که بی‌گناه است و اخباری که درباره او منتشر شده، حقیقت ندارد. با این حال مأموران شروع به بازرسی خانه‌اش کردند و همه جا را گشتند اما اثری از مواد‌مخدر پیدا نشد. درست در آخرین لحظات بود که یکی از مأموران هنگام ورود به داخل آشپزخانه متوجه بویی عجیب شد. به‌نظر می‌رسید که منشأ بود داخل یخچال است. 
مأمور کلانتری در یخچال را باز کرد و داخل آن قابلمه‌ای دید که مشکوک بود. او وقتی در قابلمه را باز کرد، با مقدار زیادی تریاک روبه‌رو شد. 10کیلو و نیم تریاک همه آن چیزی بود که داخل قابلمه جاسازی شده بود و مأموران با کشف این مواد، متهم را به کلانتری منتقل کردند. به‌گفته سرگرد محمد یازرلو، رئیس‌کلانتری امین‌آباد، متهم در اعترافاتش گفت که از حدود 6ماه قبل اقدام به توزیع مواد‌مخدر در این منطقه می‌کند و با اعترافات وی، پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :