• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 بهمن 1398
کد مطلب : 93490
+
-

با مردم

با مردم







3درصد بودجه بوشهر از نفت، راهگشای مشکلات استان است 
مردم استان بوشهر با تحمل آلودگی‌های بسیار هوا و نیز ترافیک دائمی و مسائل مختلف دیگر، به این امید که بودجه آنها از محل 3درصد نفت و گاز استان جبران می‌شود، مسائل را تحمل می‌کنند، اما در بودجه سال آینده، بودجه بوشهر از محل 3درصد نفت و گاز کاهش یافته که عادلانه نیست.
اسکندری از بوشهر

مسئولان باغ‌وحش‌ها به حیوانات رسیدگی اصولی کنند
چندی پیش در باغ‌وحش صفادشت، ببر زیبایی را دیدیم که مریض به‌ نظر می‌رسید و این روزها خبر آمد که آن ببر به‌علت نارسایی کلیوی تلف شده است! واقعا اگر مسئولان توان نگهداری حیوانات را ندارند چرا باغ‌وحش دایر می‌کنند؟ آیا در همه باغ‌وحش‌های دنیا این میزان مرگ‌ومیر و تلف‌شدن حیوانات مرسوم است؟
چهارباغی از ملارد تهران 

جنگ و دعوای شورای شهر خرمشهر، آب و نان نمی‌شود
در شورای شهر خرمشهر همواره درگیری و بحث است و حتی با روی کارآمدن شهرداری که خود اعضا انتخاب کرده‌اند این وضع پایان ندارد. این مسائل باعث شده شورای شهر از پیگیری مسائل مردم و حل مشکلات شهر و کارشناسی آنها بازبماند.
ابراهیمیون از خرمشهر

ساختمان سرو در خیابان جمهوری ایمنی ندارد
با فرا رسیدن سالگرد از بین رفتن پلاسکو و جان باختن آتش‌نشانان شجاع در میان شعله‌های آتش، جا دارد موضوع وضعیت مشابه ساختمان سرو در میدان کاج خیابان جمهوری به مسئولان یادآوری شود. در پارکینگ این ساختمان صدها بلکه هزاران سیم و کابل، کنتور، فیوز برق و... در مساحت شاید 12متر روی هم انباشته شده که می‌تواند در صورت وقوع فقط یک اتصالی، به فاجعه‌ای عظیم منتهی شود. توقع می‌رود مسئولان نسبت به ساماندهی کابل‌های برق و جلوگیری از فاجعه، حساس باشند.
محمدی از تهران 

منشأ بوی بد تهران چه شد؟
در میان اخبار حوادث مختلف منشأ بوی بد تهران فراموش شد. لطفا مسئولان درخصوص منشأ این بو اطلاع‌رسانی کرده و به‌گونه‌ای عمل کنند که این وضعیت دیگر برای شهر تکرار نشود.
سماواتی از شهرری 

گردش مالی شغل پسرم ملاک حذف من از کمک‌معیشتی
پسرم حسابدار است و گردش مالی بالایی دارد و به همین بهانه من شامل طرح کمک‌معیشتی نشده‌ام و عنوان می‌کنند که این کمک ماهانه به شما تعلق نمی‌گیرد.
شهروند تهران 

معطلی‌های بی‌اندازه در خط اتوبوس متروی جوانمرد به قرچک
اتوبوس‌های خط متروی جوانمرد قصاب به قرچک به طمع پر کردن بیشتر مسافر گاهی نیم ساعت معطل می‌کنند و در حالی‌ که مسافر از در و دیوار اتوبوس آویزان است حرکت می‌کنند؛ ضمن اینکه به جای 1800تومان کرایه مصوب، 2هزار تومان می‌گیرند و به بهانه نبود پول خرد، باقی آن را پس نمی‌دهند.
امینی از قرچک

کم‌فروشی بنزین در اغلب جایگاه‌ها
کم‌فروشی بنزین بیداد می‌کند و اغلب پمپ‌بنزین‌ها حداقل یک لیتر در 10لیتر کم می‌فروشند. ضمن اینکه بنزین‌ها اغلب هوا قاطی دارند و این باعث می‌شود شما درحالی‌که تصور می‌کنی 50لیتر بنزین زده‌ای و پولش را داده‌ای، 42تا 45لیتر بنزین درون باک خودرو برود.
رضایی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید