• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 29 دی 1398
کد مطلب : 93169
+
-

با مردم

   به شادی و آرامش روان جامعه توجهی نمی‌شود
گویا مسئولان کمترین توجهی به آرامش روان و شادی مردم ندارند که این موضوع برای آینده جامعه بسیار نگران‌کننده است و نه درازمدت، که خیلی سریع عوارض این موضوع آشکار می‌شود. اگر مسئولان از اسلام که دین صلح و آرامش و پویایی و اقتصادی و دلخوشی است برای بهره‌وری از نعمت فراوان کشور استفاده کنند، ایران کشور شماره یک جهان خواهد شد. اگر از دینِ فکر، عدل و مدیریت برای تولید و اشتغال استفاده شود و تزریق شادی واقعی به جامعه در دستور کار باشد، بی‌نظیر خواهیم بود. چقدر دست روی دست بگذاریم؟ چقدر غم و مصیبت؟
میرحسینی خسروشاهی از خسروشهر تبریز

   گارد‌ریل پل عابر بنی‌هاشم بسته است
گارد‌ریل پل‌ عابر‌پیاده بنی‌هاشم از داخل بزرگراه صیاد شیرازی بسته است و راه خروج دیگری برای کسی که از تاکسی پیاده می‌شود، تعبیه نشده است. این موضوع در دو طرف بزرگراه وجود دارد و برای آمد و شد مسافران از آن مسیر ایجاد مشکل کرده است. لطفا پیگیری شود.
تجددی از تهران

  وام بلاعوض به همه ایرانیان بدهند
وضعیت به‌گونه‌ای شده است که یارانه و کمک معیشت و وام گره از کار کسی نمی‌گشاید. مسئولان تدبیری کنند به هر فرد ایرانی بالای 18سال یک وام بلاعوض بدهند شاید اوضاع قابل تحمل‌تر شد.
احمدی از اراک

   آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه در خیابان کارون
آنتن‌دهی افتضاح تلفن همراه در کل محله کارون و به‌خصوص محدوده خیابان طوس و روبه‌روی بیمارستان بابک بسیار دردسرساز است و چه‌بسا بیمارانی که در این بیمارستان موفق به تماس‌های ضروری نمی‌شوند. حالا که تعرفه‌های مکالمات را افزایش داده‌اند، حداقل خدمات بهتری ارائه دهند.
سیدعباسی از کارون

  هزینه‌های نوسازی ون در قم بسیار بالاست
برای نوسازی و خرید یک ون صفر‌کیلومتر باید راننده بین ۱۸۰ تا ۲۸۰‌میلیون تومان هزینه کند، تازه این منهای سود وام و بازپرداخت تسهیلات است که سر به فلک می‌زند. کدام راننده ونی می‌تواند ماهانه ۱۰‌میلیون تومان قسط برای یک وام ۱۰۰‌میلیون تومانی بدهد. تازه خود راننده ون هم باید ۷۰‌میلیون تومان ‌آورده داشته باشد که دریافت چنین تسهیلاتی برای یک راننده ون در قم بسیار مشکل است. از مسئولان تقاضا داریم فکری بکنند.
سلیمانی از قم

   مسئولان کمی آب محله سیدخندان را بچشند
آب شرب شهروندان در محدوده سیدخندان کوچه مسجد، بسیار بدبو و بدطعم است و املاح زیادی دارد و هر دو روز باید سماور را از املاح پاک کنیم. مدت‌هاست اهالی از این موضوع در رنج هستند و چیزی به اسم آب شرب در این محله معنا ندارد و آبی که از لوله‌ها می‌آید، بی‌استفاده است. اگر خود مسئولان توانستند یک جرعه از این آب بخورند، ما دیگر حرفی نمی‌زنیم.
سعادت‌پور از سیدخندان

   بازنشسته‌ها جای خود را به جوان‌ترها بدهند
در شرکت واعظ، بازنشسته‌هایی با سابقه کار بالای 30سال هنوز مشغول به کارند درحالی‌که انصاف این است که جای خود را به جوان‌ترها بدهند.
محمدی از شهریار

   پیامک‌های «بن‌کالا به شما تعلق گرفت» ردیابی شوند
مدتی است پیامک‌هایی از سر‌شماره 5000 به شهروندان ارسال می‌شود که حاوی جمله «بن‌کالا به شما تعلق گرفت» و شماره تماس است. بعد از تماس مشخص می‌شود هدف اصلا بن‌کالا نیست و این فریبکاری و بازی با احساسات مردم در زمان نیاز است. از مسئولان تقاضای پیگیری داریم.
سیدعلی ولی حریری کاشانی از تهران

   درختان سبز پارک قیطریه قطع شدند
ساعت 15و 30دقیقه بعد‌از‌ظهر روز سه‌شنبه درختان سبز پارک قیطریه را با اره‌برقی قطع کرده و با جرثقیل بردند. بعد از پیگیری معلوم شد این درختان قطع‌شده را می‌فروشند و این کار مدتی است ریز‌ریز انجام می‌شود. تقاضای پیگیری جدی و فوری از سوی مسئولان داریم.
تهرانی از قیطریه

  پروژه راه‌آهن فردوس راکد مانده است
با اعلام آغاز عملیات ساخت راه‌آهن فردوس در اردیبهشت‌ماه موجی از خوشحالی در استان خراسان جنوبی به‌خصوص بیرجند ایجاد شد اما پس از چندماه هم‌اکنون این پروژه راکد شده ‌و هیچ ساخت‌وسازی‌ در آن صورت نمی‌گیرد. برخی عنوان می‌کنند که بودجه‌ای در کار نیست. پس تکلیف سرمایه‌ای که تاکنون هزینه شده چه می‌شود.
جعفری از بیرجند

این خبر را به اشتراک بگذارید