• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 28 دی 1398
کد مطلب : 93051
+
-

با مردم

   اشتغال به قیمت جرح و مرگ
برخی از خودروهای یدک‌کش اقدام به ریختن گازوئیل در جاده‌هایی نظیر جاده چالوس می‌کنند تا رانندگان و آنهایی که نیمه‌شب از این مسیر تردد می‌کنند پس از سر خوردن و منحرف شدن خودرو، نیازمند استفاده از خودروهای یدک‌کش شوند. این کار ضمن غیراخلاقی و غیرانسانی بودن باعث وارد شدن خسارات مالی و جانی می‌شود و جادارد موضوع در دستور بررسی جدی قرار گیرد. البته به‌هیچ‌وجه منکر تلاش و زحمات یدک‌کش‌های منصف و امدادرسان نمی‌شویم.
رستمی از تهران

   وعده پرداخت کمک‌معیشت 2ماهه شد
حدود 2‌ماه از تاریخ وعده پرداخت کمک معیشت به بیش از 60میلیون نفر از هموطنان عزیزمان می‌گذرد، ولی برای بسیاری از مردم هنوز با طی این مدت و گران شدن ۳۰۰درصدی قیمت بنزین، نه‌تنها این قول‌وقرارها عملی نشده است بلکه سایت اینترنتی مربوطه را هم بسته‌اند و دسترسی به آن به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست. مسئولان سازمان و وزارت کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی در اصفهان هم با وجود پیگیری‌های زیاد در عمل اصلا پاسخگو نیستند و حتی جواب تلفن‌های مراجعین را نمی‌دهند.
خوببخت از گلپایگان

  کنده‌کاری در بزرگراه پردیس، وسط روز
در بزرگراه پردیس بالاتر از جاجرود به سمت رودهن، وسط جاده کنده‌کاری می‌کردند بدون اینکه جلوتر اطلاع‌رسانی شده باشد. آیا نمی‌توانند این کار را در زمانی مناسب‌تر انجام دهند یا اینکه حداقل چند کیلومتر جلوتر اطلاع‌رسانی کنند؟
عباسی از پردیس

   سهمیه‌بندی بنزین برای آژانس‌ها چه شد
درحالی‌که برای تاکسی‌های اینترنتی، سهمیه بنزین درنظر گرفته‌اند هیچ سهمی برای رانندگان آژانس‌ها منظور نکرده‌اند. خود من 18سال است راننده آژانس هستم و کار با اینترنت و تاکسی‌های آن را نیز بلد نیستم.
جاویدی از تهران

  قرآن‌های چاپ جدید ترجمه روان شوند
از مسئولان توقع داریم چاپ تمامی کتاب‌های مقدس قرآن‌کریم تحت نظارت دقیق صورت گیرد و ترجمه روان و همه فهم آن در دستور کار باشد تا از برکات این کتاب مقدس همگان بتوانند استفاده کرده و به دستورات الهی آن عمل کنند و از فیوضات آن محروم نمانند.
کهن روز از مشهد

   بازنشسته بدون مسکن، کمک معیشت ندارد؟
آیا کسی که بازنشسته مطلق است و هیچ شغلی ندارد، یارانه بگیر و مستأجر و فاقد هر ملک یا کالایی به نامش است نباید شامل دریافت بسته کمک معیشتی بشود؟!
مسعود کاویان از اصفهان

  آیا مسئولان، اقلیم ایران را نمی‌شناسند
این‌همه حادثه در کشور ما رخ می‌دهد چرا مسئولان پس از وقوع به فکر امدادرسانی‌اند و با اینکه میزان وقوع حوادث طبیعی در کشور ما بالاست چرا هربار مسئولان غافلگیر می‌شوند. آیا نباید از وضعیت اقلیمی این برآورد شود که باید همواره آماده بود؟
غریب نواز از تهران

   همه نمی‌توانند کارشناس همه‌‌چیز باشند
بعد از مصیبت‌هایی که طی 15روز اخیر بر سر ملت ما آمده است، ‌اظهارنظرهای غیرکارشناسی برخی افراد به‌خصوص آنهایی که نان مالیاتی راکه مردم می‌دهند می‌خورند، بیش از هر چیز آزار‌دهنده است. دلیل نمی‌شود چون دایره آگاهی بالا پیدا کرده‌ایم در همه امور کارشناس باشیم.
معدن کار از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید