• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 28 دی 1398
کد مطلب : 93018
+
-

بورس تعمیرلوازم منزل


   اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خریدتان، تعمیر و نگهداری این اقلام به جای خرید محصولات نو را در دستور کار قرار داده‌اید، بهتر است سری به بورس تعمیرات انواع لوازم خانگی برقی و فلزی در راسته بازار ساختمان آلومینیوم بزنید.
    بورس تعمیرات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم واقع درخیابان جمهوری- نرسیده به پل حافظ از جمله مراکزی است که در آن تعداد زیادی فروشگاه با تعمیرکارانی ماهر به انجام تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش اینگونه اقلام مشغول بوده و کمتر مشتری‌ای دست خالی از این مرکز برمی‌گردد.
   با توجه به مشکلات تامین قطعات مورد نیاز برای تعمیر انواع لوازم خانگی برقی و اقلام فلزی آشپزخانه، می‌توان گفت راسته بازار تعمیرات لوازم خانگی و برقی ساختمان آلومینیوم از معدود مراکزی است که امکان پیدا کردن قطعات نایاب در آن بیشتر است. همچنین به‌دلیل تعدد مغازه‌ها امکان دریافت خدمات پس از فروش با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به مغازه‌های سطح شهر بیشتر است.
    در راسته بازار تعمیر لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم که از سال1343 (1962میلادی) در 12طبقه ساخته شده، خدمات تعمیر و نگهداری انواع لوازم خانگی از لوازم برقی و فلزی آشپزخانه گرفته تا ساعت، گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و... از ساعت 9صبح تا 10شب به مشتریان عرضه می‌شود.
   توجه داشته باشید که در کنار این مرکز تعمیر لوازم خانگی، تعداد زیادی فروشگاه‌های ساعت، لوازم خانگی، صوتی و تصویری و... قرار دارد که اگر وقت کافی داشته یا در انتظار انجام تعمیرات لوازم منزلتان در مدت زمان چند ساعته هستید، می‌توانید سری به این فروشگاه‌ها زده و از قیمت و کیفیت اینگونه اقلام مطلع شده یا حتی خرید کنید.
   با توجه به قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک، مشکلات تامین جای پارک و احتمال جریمه خودروی‌تان به‌دلیل پارک در محل نامناسب، بهترین گزینه برای رفت‌وآمد به این راسته بازار، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید