• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 24 دی 1398
کد مطلب : 92726
+
-

راز قتل مدیر دانشگاه امام‌صادق ع در اعترافات نگهبان

راز قتل مدیر دانشگاه امام‌صادق ع در اعترافات نگهبان


«با مدیرم هم اختلاف مالی داشتم و هم کاری؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم تا از او انتقام بگیرم و دست به جنایت بزنم.» این اعترافات نگهبان دانشگاه امام صادقع است که یکی از مدیران این دانشگاه را به قتل رساند.
به‌گزارش همشهری، ساعت20 یکشنبه افرادی که از مقابل دانشگاه امام صادقع عبور می‌کردند تا به خانه‌هایشان که در آن محدوده بود بروند چشمشان به صحنه هولناکی افتاد. آنها متوجه درگیری 2نفر درست مقابل دانشگاه شدند که در جریان این دعوا ناگهان یکی از این 2نفر با میله آهنی ضربه‌ای به سر فرد دیگر زد. وقتی مرد زخمی شده و روی زمین افتاد، ضارب به سرعت پا به فرار گذاشت. شاهدان که بهت‌زده بودند با اورژانس و 110 تماس گرفتند و طولی نکشید که مأموران کلانتری134 شهرک غرب و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. با انجام بررسی‌ها مشخص شد فرد مجروح به‌دلیل شدت ضربه‌ای که به سرش وارد شده جانش را از دست داده است. در این شرایط ماجرای این حادثه به قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و او به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شدند. هنوز مشخص نبود ماجرا از چه قرار است اما تیم جنایی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پی به حقایق ماجرا برد. 
تحقیقات حکایت از این داشت که درگیری میان 2نفر از کارکنان دانشگاه رخ داده است؛ مقتول مردی ۴۷ساله و مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام‌صادق و عامل جنایت نیز نگهبان دانشگاه بود که پس از قتل فراری شده و کارآگاهان مأمور شدند تا ردی از او به‌دست آورند. تلاش تیم تحقیق ادامه داشت تا اینکه متهم ساعتی بعد در خیابان خوردین دستگیر شد و به قتل اقرار کرد. قاتل که مردی 44ساله است، انگیزه‌اش از جنایت را اختلاف مالی و کاری با مقتول عنوان کرد و در توضیح ماجرا چنین گفت: من حدود 20سال در دانشگاه کار می‌کردم و نگهبان بودم. مقتول مسئول تدارکات و مدیر بخش من بود. اما این اواخر خیلی مرا اذیت کرد و به‌شدت با او اختلاف داشتم؛ هم کاری و هم مالی. بارها از او خواستم که جایگاه کاری مرا تغییر بدهد اما او اهمیتی به خواسته من نمی‌داد. همیشه در مسائل کاری و مالی تبعیض قائل می‌شد و همه اینها باعث شده بود که از او کینه به دل بگیرم. وی ادامه داد: از چند روز قبل فکر انتقام از او به سرم زده بود تا اینکه شب حادثه نقشه‌ام را اجرا کردم. وی درخصوص حادثه گفت: حدود ساعت19 بود که مقتول از محل کارش یعنی از دانشگاه خارج شد. من نیز به‌دنبال او رفتم. پیش از خارج‌شدن از محوطه دانشگاه، یک میلگرد که در اتاقک نگهبانی بود برداشتم. مقتول به خیابان رفت تا سوار بر ماشینش که مقابل دانشگاه پارک کرده بود بشود اما پیش از سوارشدن به سمتش هجوم بردم. بر سر اختلافاتی که با او داشتم درگیری میان ما پیش آمد تا اینکه با میلگرد ضربه‌ای به سرش زدم و همین باعث شد جانش را از دست بدهد.
سرهنگ ضرغام آذین، رئیس‌ کلانتری۱۳۴ شهرک‌قدس در این خصوص گفت: متهم به قتل پس از اقرار به جنایت در اختیار قاضی جنایی تهران قرار گرفت که با دستور وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت و تحقیقات از وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید