• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 18 دی 1398
کد مطلب : 92289
+
-

بورس پوتین و چکمه حسن‌آباد

  اگر نظامی هستید یا به هر دلیلی نیازمند خرید انواع پوتین، چکمه، درجه و نشان یا لباس‌های نظامی هستید، باید بدانید که علاوه بر راسته‌بازار میدان رازی، میدان حسن‌آباد نیز بورس فروش اینگونه محصولات است.
  در بورس چکمه و پوتین میدان حسن‌آباد علاوه بر انواع پوشاک و آرم و نشان نظامی، پوتین و چکمه لباس‌های خاص مانند لباس امدادی، کوهنوردی، آتش‌نشانی و ماهیگیری را نیز می‌توانید خریداری کنید.
  مغازه‌های یک سوی این میدان که به راسته نظامی‌فروشان معروف هستند، انواع و اقسام این اقلام را به مشتریان عرضه می‌کنند. علاوه براین می‌توانید در گوشه و کنار این میدان نیز سراغ انواع لباس‌های نظامی را بگیرید. توجه داشته باشید که مغازه‌های این راسته‌بازار برای اندازه‌کردن لباس نظامی نه‌تنها از سربازان هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند بلکه با دوبار‌دوزی سعی می‌کنند این لباس‌ها به مرور پاره نشود.
  اغلب مشتریان این راسته‌بازار سربازان یا کادر نظامی و علاقه‌مندان شکار و ماهیگیری هستند. اما توجه داشته باشید که اگر به‌دنبال خرید درجه نظامی برای لباس در این راسته‌بازار هستید همراه داشتن کارت شناسایی معتبر یا معرفی‌نامه نیروی انتظامی الزامی است.
  از نظر قیمت و کیفیت نیز اغلب پوتین، چکمه و لباس‌های نظامی عرضه شده در این راسته‌بازار در محدوده قیمتی نزدیک به یکدیگر قرار دارند. پس برای خرید اینگونه محصولات وسواس چندانی به خرج ندهید و برای خرید اقلام موردنیازتان زودتر تصمیم‌گیری کنید.
  با توجه به قرار گرفتن این راسته‌بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و مشکل تامین جای پارک، بهترین وسیله رفت‌وآمد به این محدوده استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خطوط مترو، اتوبوس و تاکسیرانی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید