• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 17 دی 1398
کد مطلب : 92222
+
-

شلیک مرگبار پدر به سوی پسر معتاد


پسر معتاد که مدام اعضای خانواده‌اش را آزار می‌داد وقتی با مادرش درگیر شده بود از سوی پدرش با شلیک گلوله به قتل رسید.
به گزارش همشهری، این حادثه در یکی از روستاهای اطراف کرمانشاه اتفاق افتاد. آن روز به مأموران پلیس آگاهی خبر رسید که پسر جوانی با شلیک گلوله دست به‌خودکشی زده است. همان موقع بود که گروهی از مأموران برای بررسی آنچه اتفاق افتاده بود خود را به محل حادثه که یکی از روستاهای قزانچی بود رساندند. متوفی پسری 30ساله بود که با شلیک گلوله از اسلحه برنو جانش را از دست داده بود. تحقیق از اعضای خانواده حاکی از آن بود که او با تیراندازی به سوی خودش دست به‌خودکشی زده است. 
شواهد حاکی از آن بود که او از مدتی قبل به شیشه اعتیاد پیدا کرده و مدام برای خانواده‌اش دردسر درست می‌کرد. هرچند اعضای این خانواده تلاش می‌کردند وانمود کنند که پسر جوان خودکشی کرده اما در ادامه مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پدر خانواده پسر معتاد را به قتل رسانده است. 
وقتی این مرد تحت بازجویی قرار گرفت اعتراف کرد که چون از رفتارهای پسر معتادش به تنگ آمده بود دست به این کار زده است. او گفت: پسرم مدت‌ها بود که اعتیاد داشت و بارها ما را اذیت کرده بود. روز حادثه با مادرش درگیر شده بود و او را کتک می‌زد تا اینکه من سر رسیدم و در یک لحظه تصمیم گرفتم او را بکشم تا از دستش خلاص شویم. به همین دلیل بود که اسلحه برنوی قدیمی‌ای که داشتم را برداشتم و با آن به سوی پسرم تیراندازی کردم.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اعلام جزئیات این پرونده گفت: به‌دنبال اعترافات این مرد او بازداشت شد و هم‌اکنون تحقیقات برای روشن شدن ابعاد دیگر این جنایت خانوادگی ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید