• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92097
+
-

راسته عایق و یونولیت پامنار

 اگر در کار ساخت‌وساز هستید یا برای تعمیر و زیباسازی منزل مسکونی یا محل کارتان نیاز به استفاده از یونولیت، عایق و سقف کاذب دارید، باید حتما سری به خیابان 15خرداد و راسته بازار عایق، یونولیت و سقف کاذب پامنار بزنید.
   در این راسته بازار انواع عایق، یونولیت و سقف کاذب در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و با قیمت‌های متنوع پیدا می‌شود. همچنین توجه کنید که برخی فروشندگان این راسته بازار، کار طراحی، فروش و نصب انواع عایق دیوار و سقف آکوستیک، آکوستیک‌سازی‌، سقف و دیوار کاذب به‌صورت عایق صوت و حرارت را انجام می‌دهند.
   در بورس سقف کاذب و یونولیت پامنار انواع دیوار کاذب، شامل دیوارهای جداکننده، پوششی، آکوستیک با پشم سنگ و پلی‌استایرن،  دکوراتیو و سقف کاذب در مدل‌های یکپارچه، متحرک آمسترانگ، آکوستیک، دکوراتیو و عایق شده به صوت و حرارت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
   برای خرید عایق، یونولیت وسقف کاذب نیز همانند بسیاری از مصالح ساختمانی باید اطلاع دقیقی از کم و کیف و تناسب اندازه این محصولات با فضای مدنظر برای پوشش دادن و قیمت‌های بازار داشته باشید پس درصورتی که اطلاعات فنی مناسب در این زمینه ندارید بهتر است با اهل فن مشورت کرده و درصورت امکان همراه آنها نسبت به خرید این اقلام اقدام کنید.
   انواع دیوارپوش‌ و سقف‌ کاذب دارای مزایایی است که موجب افزایش مداوم سهم این اقلام در ساخت‌وساز شده است. این پوشش‌ها دارای مزیت‌هایی مانند استحکام رنگ و دوام، مقاومت در برابر ضربه، تنوع رنگ و طرح، تنوع ابعاد و اندازه، انعطاف‌پذیری، عایق‌کاری مضاعف سطوح تحت پوشش، سبک بودن و مناسب بودن در برابر برخی بلایای طبیعی مانند زلزله را دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید