• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92072
+
-

آغاز ثبت‌نام از متقاضیان اشتراک بیدود

آغاز ثبت‌نام از متقاضیان اشتراک بیدود

ثبت‌نام متقاضیان اشتراک دوچرخه‌های بیدود از دیروز آغاز شده است. همچنین از اسفند‌ماه از اسکوتر و دوچرخه‌های برقی و دنده‌ای شرکت بیدود رونمایی می‌شود.
به گزارش همشهری، رضا باقری، مدیرعامل شرکت بیدود در توضیح جزئیات آغاز به‌کار مجدد دوچرخه‌های اشتراکی این شرکت در پایتخت، گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند در برنامه دوچرخه‌های اشتراکی بیدود ثبت‌نام کنند، به‌گونه‌ای که متقاضیان با پرداخت مبلغ ۴۹‌هزار و ۵۰۰ تومان اشتراک یکساله بیدود را دریافت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود افزود: کاربران قدیمی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود نیز می‌توانند شکل عضویت خود را به شکل جدید تغییر دهند و اشتراک یکساله دریافت کنند، اما ما برای کاربران قدیمی به‌دلیل آنکه نتوانستند یک‌ماه از حق عضویت خود استفاده کنند، تخفیفی درنظر گرفتیم و بیمه این مدت آنها را پرداخت می‌‌کنیم و حق بیمه‌شان را نیز در سال آینده می‌پردازیم. باقری با اشاره به اینکه برای کاربران قدیمی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود تعداد ۱۰‌سفر رایگان درنظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: کاربران قدیمی اگر بخواهند از شرایط جدید استفاده کنند، از مبلغ ودیعه آنها ۴۹‌هزار و ۵۰۰ تومان کسر و باقی پول آنها در کیف پول جهت استفاده از دوچرخه ذخیره می‌شود. او تصریح کرد: کاربران قدیمی بیدود می‌توانند با لغو عضویت ودیعه خود را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در پاسخ به این سؤال که در شرایط جدید نرخ کرایه استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی چه مبلغی است، گفت: نرخ کرایه استفاده از دوچرخه‌های بیدود برای هر نیم ساعت یک‌‌هزار و ۵۰۰ تومان است. باقری تصریح کرد: شهروندان به این نکته آگاهی داشته باشند که با افزایش نرخ بنزین و هزینه تجهیزات لجستیک، نرخ کرایه بیدود افزایش پیدا کرد و ما توانستیم نرخ کرایه را ثابت نگه داریم و این وعده را نیز می‌دهم که این نرخ کرایه برای سال آینده نیز به همین مبلغ(یک‌هزار و ۵۰۰ تومان) است. از مبلغ ۴۹‌هزار و ۵۰۰ تومان جهت عضویت یکساله کاربران ۴۲ هزار تومان هزینه بیمه آنهاست و تنها حق عضویت آنها رقمی بالغ بر ۷ هزار تومان است و هم‌اکنون ایستگاه‌های ما در مناطق ۲، ۱۱، ۶ و ۷ پایتخت با جای‌گذاری دوچرخه شارژ شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید