• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92012
+
-

مرگ یک زن و 3مرد در پایتخت


تحقیقات مجزا درخصوص مرگ یک‌زن و 3مرد در پایتخت از سوی تیم جنایی آغاز شده است. به‌گزارش همشهری، جمعه و شنبه گذشته تلفن کشیک جنایی پایتخت بارها به‌صدا درآمد تا گزارش مرگ چند مرد و زن به وی اعلام شود. نخستین تماس از سوی مأمور کلانتری137 نصر و درباره مرگ مردی 73ساله بود. ظاهرا این مرد از سوی فردی ناشناس با چاقو هدف حمله قرار گرفته و از 2ماه قبل در بیمارستان بستری بوده است. با این حال در این 2‌ماه تلاش برای نجات وی بی‌فایده بود و او روز جمعه به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.
با دستور قاضی جنایی بررسی‌ها در این خصوص آغاز و مشخص شد که مقتول 2‌ماه قبل روی پل عابرپیاده حوالی خیابان رودکی با مردی ناشناس درگیر شده بود. شاهدی که از پل عبور می‌کرد چشمش به آنها افتاده و متوجه درگیری شده بود. او گفته بود که ناگهان مرد ناشناس با چاقو ضرباتی به مقتول زده و بعد فرار کرده بود. شاهد حادثه فورا به اورژانس و پلیس زنگ زده و وی به بیمارستان منتقل شده بود اما در این مدت هویت مقتول شناسایی نشده بود. با دستور قاضی جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و جست‌وجو برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری قاتل ادامه دارد.
دومین تماس دقایقی بعد از اعلام این گزارش از طریق مأمور کلانتری ابوسعید با قاضی جنایی تهران گرفته شد. قربانی مردی 35ساله بود که به‌دلیل مسمومیت با قرص برنج جانش را از دست داده بود. مرگ وی مشکوک بود و قاضی دستور تحقیقات داد. در ادامه مشخص شد که این مرد مدتی قبل به‌دلیل اختلافات خانوادگی از همسرش طلاق گرفته بود و به‌تنهایی زندگی می‌کرد. او ظاهرا پس از جدایی از همسرش دچار بیماری روحی و افسردگی شده بود. حتی پیش از مرگ به یکی از بستگانش پیامکی فرستاده و خبر از تصمیم مرگبارش داده بود. با این حال قاضی جنایی دستور تحقیقات درخصوص مرگ این مرد جوان را صادر کرده است.
هنوز یک ساعت هم از اعلام این 2گزارش نگذشته بود که باردیگر تلفن کشیک جنایی تهران به‌صدا درآمد. این‌بار مأمور کلانتری161 ابوذر بود و گزارش مرگ زنی را به قاضی اعلام کرد. متوفی زنی بود 36ساله و باردار. مرگ این زن کمی عجیب بود، چراکه او چند وقت قبل دچار سرماخوردگی شده بود اما به‌دلیل اینکه باردار بود نمی‌توانست قرص مصرف کند. همین باعث ضعف او شده و جانش را از دست داده بود. تحقیقات درخصوص مرگ این زن با دستور قاضی جنایی تهران ادامه دارد.
اما آخرین حادثه را مأمور کلانتری ونک دیروز صبح به قاضی جنایی تهران اعلام کرد. قربانی جوان 29ساله‌ای بود که به‌دلیل سوختگی جانش را از دست داده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این مرد جوان در همدان دچار حادثه شده بود. او زمانی که سوار ماشینش بوده ناگهان انفجاری در باک بنزینش رخ داده و منجر به آتش‌سوزی شده بود. مرد جوان در میان شعله‌های آتش گرفتار شده و دچار سوختگی شده بود. پس از آن برای درمان به بیمارستان سوانح سوختگی تهران انتقال یافت اما جانش را از دست داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :