• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9169
+
-

شیرجه من درست بود، وریا اشتباه زد!

شیرجه من درست بود، وریا اشتباه زد!

حمیدرضا علی پور
علیرضا بیرانوند این روزها دوباره به روزهای اوج خود بازگشته است. بیرانوند در داربی86 با وجود دریافت یک گل در نیمه اول با عکس‌العمل تماشایی خود توانست مانع گلزنی تیام مهاجم آماده این روزهای استقلال شود. بیرانوند در لیگ قهرمانان هم با دو کلین‌شیت عملکرد خوبی ثبت کرده است. دروازه بان اول تیم‌ملی و پرسپولیس روز گذشته در خصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری‌ورزشی گفت‌وگو کرد و حرف‌های جالبی هم زد؛ از داربی گرفته تا لیگ قهرمانان و البته شباهتش به کورتوآ.
 پرسپولیس توانست در یک بازی خوب الوصل را شکست بدهد.
بازی بسیار سختی بود. بچه‌ها خیلی خوب شروع کردند و داربی را فراموش کردند. پرسپولیس همین است بعد از هر بازی باید به بازی بعدی فکر کنیم و خوشحالیم که 3امتیاز را گرفتیم و تلاش می‌کنیم به‌عنوان تیم اول صعود کنیم.

  سخت بود که بعد از شکست برابر استقلال بتوانید دوباره بازگردید.
واقعا همین طور است؛ بعد از شکست الوصل هم برانکو از ما تشکر کرد و اعلام کرد که سخت بود بعد از بازی استقلال توانستیم این‌طور بازی کنیم و او از همه ما راضی بود.

  به نظرت پرسپولیس می‌تواند از گروه خودش صعود کند؟
واقعا گروه پرسپولیس گروه بسیار سختی است. از اول می‌گفتند پرسپولیس راحت صعود می‌کند ولی می‌بینید که در حال حاضر 3تیم 6امتیازی در گروه است و کار برای ما خیلی سخت است. دو بازی بسیار حساس در خارج از خانه باید بازی کنیم و باید به مصاف نسف الوصل و قارشی برویم و امیدواریم که بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم.

  البته گفته می‌شود که الوصل با نیمی از بازیکنان خود در برابر پرسپولیس بازی کرده است.
ما تیم ضعیفی در لیگ قهرمانان نداریم. می‌گویند گروه استقلال، گروه مرگ است، اما گروه ما مرگ است، چرا که 3‌تیم 6‌امتیاز دارند. اگر گروه ما سخت نبود، باید با اختلاف 3، 4امتیاز بالاتر از تیم‌های دیگر بودیم. الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات در گروهی که استقلال صدرنشین است، دو، 3امتیاز دارند. به قول برانکو، الوصل 3، 4بازیکن خوبش را در اختیار نداشت.کاپیتان آنها به ایران نیامد، هافبک‌های چپ و راست خودشان را هم نداشتند. این تیم در بازی رفت، هر وقت اراده می‌کرد، فشار می‌آورد. بنابراین، بازی سختی در امارات داریم.

  بعضی از هواداران به تو لقب کورتوآ داده‌اند.
واقعا این لقب را خیلی دوست دارم. من به کورتوآ خیلی علاقه دارم و امیدوارم که هواداران با این لقب من را صدا کنند. بالاخره از نظر قیافه و هم از نظر استایل دروازه‌بانی به کورتوآ شبیه هستم! حتی ایگور پانادیچ هم روزی که به پرسپولیس آمدم به من گفت تو من را یاد کورتوآ می‌اندازی و امیدوارم یک کورتوآی خیلی خوب برای پرسپولیس باشم.

  در داربی 86 با وجود آمادگی یک گل عجیب خوردی.
واقعیت این است که در داربی هرکس جای وریا بود توپ را همان جا که من زاویه را بسته بودم می زد اما وریا چشم‌هایش را بست و شانسی زد. من وریا را می‌شناسم؛ او باید می زد جایی که من زاویه را بسته بودم. اگر چشم بسته نمی‌زد توپ را می‌گرفتم اما در هر صورت به او تبریک می‌گویم.

این خبر را به اشتراک بگذارید