• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9168
+
-

پشیمان

پشیمان

درباره نیمار هر روز شایعاتی منتشر می‌شود. آخرین شایعات درباره رفتن قطعی او در پایان فصل از لیگ یک فرانسه است. از زمانی که او به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته است همه دوستانش و اسطوره‌های فوتبال از جمله رونالدوی برزیلی و کانتونای کبیر به او انتقاد می‌کردند که چرا به‌خاطر پول به چنین لیگ سطح پایینی رفته است. لیگ یک همان‌طور که از اسمش پیداست، لیگ یک است و با لیگ‌های برتر فرق دارد. همه دلخوشی نیمار و مالک ثروتمند PSG به لیگ قهرمانان بود که با قرعه وحشتناکی که نصیب این تیم شد این دلخوشی هم از بین رفت وگرنه چه لطفی دارد قهرمانی در لیگ یک فرانسه بین تیم‌هایی که هیچ‌کس بازی‌های آنها را نمی‌بیند و بازیکنان‌شان را نمی‌شناسد؟ 

درباره آینده او فعلا 3فرضیه مطرح است.

فرضیه اول؛ آس در گزارش ادعا کرد نماینده باشگاه رئال مادرید با پدر نیمار و مدیر برنامه‌های این بازیکن در پاریس دیدار داشته و دو طرف بر سر راه‌های انتقال نیمار به باشگاه اسپانیایی توافقاتی داشته‌اند. از طرفی، ناصر الخلیفی، مالک قطری PSG هم گویا توافق ضمنی کرده که با دریافت 400میلیون یورو یعنی چیزی نزدیک به دو برابر رقمی که برای خرید او به بارسا پرداخت کرد، حاضر به آزادسازی این بازیکن خواهد شد. با توجه به دستمزد نجومی نیمار، خرید این بازیکن شاید رئال مادرید را تا مرز ورشکستگی پیش ببرد. از طرفی، هواداران رئال بعد از دو بازی رفت‌وبرگشت با ستاره‌های تیم پاریسی دیگر علاقه‌ای به در اختیار داشتن نیمار ندارند. در نظرسنجی اخیر آس 73/59درصد پاسخ‌دهندگان با پیوستن نیمار به رئال مخالفت کرده‌اند در حالی که تا پیش از رویارویی دو تیم غالب هواداران دوست داشتند این بازیکن را در ترکیب کهکشانی‌ها ببینند. 

فرضیه دوم؛ گفته می‌شود او به همبازیان سابقش در بارسلونا پیغام داده که از ترک این باشگاه به‌شدت پشیمان است و دوست دارد برگردد. اگر این شایعه درست باشد، می‌توان تحلیلی جانبی از این پیغام ارائه کرد؛ این‌که نیمار ممکن است در پایان فصل به رئال برود و هواداران بارسلونا را خشمگین کند. او می‌تواند در آینده ادعا کند که قبلا برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرده بود اما کسی در باشگاه برای بازگرداندن او تلاشی نکرد. 

فرضیه سوم؛ چیزی که برخی مطبوعات اسپانیایی چو انداخته‌اند این است که در صورتی که نیمار موفق به فرار از پاریس نشود، شرط‌هایی برای ادامه همکاری دارد و می‌خواهد در این باشگاه دیکتاتوری راه بیاندازد. از شروط او می‌توان به تغییر فوری سرمربی اشاره کرد. نیمار خواهان جذب یک مربی بهتر است و حتی از زیدان هم به‌عنوان مربیان محبوب او برای PSG نام برده می‌شود. او رابطه خوبی با کاوانی و امباپه ندارد. اگر ماندنی شود، آن‌گاه این دو بازیکن باید دنبال راه خروجی بگردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید