• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9163
+
-

پیشنهاد به مسئول

منطقه 10

گاهی راه گریزی برای ننوشتن جملات کلیشه‌ای نیست اینکه «‌خبرنگاران حلقه ارتباطی مردم و مسئولانند»، اما چه بهتر می‌شود اگر مسئولان را دعوت کنیم تا خودشان از نزدیک مشکلات و کاستی‌ها را ببینند و چاره‌ای بیندیشند. مثل همین‌ کاری که قرار است از این پس در این ستون انجام شود. ما صدای مردم می‌شویم و از دغدغه‌هایشان می‌نویسیم و از مسئولان می‌خواهیم آستین همت را بالا بزنند و ما را هم بی‌خبر نگذارند تا به قول معروف دیگر نیازی به جریان‌سازی نباشد. 

ضرورت ایجاد پایانه تاکسی

وجود پایانه‌های تاکسی در مکان‌های پر‌‌‌تردد و شلوغ مانند میدان جمهوری و بزرگراه شهید نواب صفوی از ضرورت‌های زندگی شهرنشینی است. رانندگان تاکسی مجبورند در گرما و سرما منتظر مسافر بمانند که این کار باعث آلودگی بصری می‌شود و به ترافیک آن محدوده  هم می‌افزاید. از سوی دیگر توقف مسافران در حاشیه بزرگراه نیز به ترافیک بیشتر منجر خواهد شد.
 این در حالی است که وجود 5 خط تاکسی بریانک، قصرالدشت، دانشگاه شریعتی، بوستان ولایت و میدان سروری و فعالیت بالغ بر 60 دستگاه تاکسی در این خطوط از دلایل موجه ساخت یک پایانه است که تاکنون به آن توجهی نشده است. با توجه به پیگیری‌های شورایاری محل، زمین و فضا در این محدوده برای ساخت پایانه‌ای با ظرفیت محلی وجود دارد.
 انتظار می‌رود مسئولان شهرداری هرچه زودتر طرح‌های جدی و جایگزین را برای رفع مشکلات عدیده مسافران و رانندگان تاکسی بزرگراه شهید نواب صفوی اجرا کنند. 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید