• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9132
+
-

پارکینگ نداریم

پارکینگ نداریم 

پیداکردن جای پارک خودرو در محله شهرآرا کار ساده‌ای نیست. هفته‌ای چند بار به این محله می‌آیم و همیشه برای پیدا کردن جای پارک مناسب دردسر دارم. نبود پارکینگ طبقاتی اوضاع را بدتر کرده است. از مسئولان درخواست می‌کنم برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند. 
جمشید‌ پورصانع، ساکن محله شهرآرا 



زمین پیشنهاد داده‌ایم 

پاسخ مسئول    زمین انتهای خیابان شهید رامین ملکوتی را برای ساخت پارکینگ طبقاتی پیشنهاد داده‌ایم که مراحل بررسی را می‌گذراند. این زمین حدود 2 هزار‌‌مترمربع مساحت دارد و گنجایش آن برای خودروهای ورودی به محله شهرآرا مناسب است. 
محمد کریمی، رئیس اداره حمل‌ونقل و ترافیک ناحیه 3 منطقه 2



دردسر پارک عمودی 

در برخی خیابان‌های محله مجیدیه رانندگان خودروهایشان را به‌صورت عمودی در کنار خیابان پارک می‌کنند که موجب کم شدن عرض خیابان و در نتیجه سنگینی بار ترافیک می‌شود. اگر پارک عمودی تخلف است چرا مأموران پلیس راهور با متخلفان برخورد قانونی نمی‌کند؟ 
جمعی از اهالی مجیدیه



جریمه می‌کنیم

پاسخ مسئول    در جاهایی که کنار خیابان با رنگ، خط‌کشی مورب انجام شده پارک عمودی مجاز است اما در معابری که خط‌کشی مورب ندارد این کار تخلف است و ۳۰ هزار تومان جریمه دارد. در۵ ماه اخیر پلیس راهور بیش از گذشته به این موضوع پرداخته است. 
سرهنگ ۲ حیدر ابراهیمی، رئیس پلیس راهور منطقه ۴ 



برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف

متأسفانه در محدوده خیابان شهید مدنی، ‌حیدری و طاووسی شاهد تخلف موتورسواران و حرکتشان در خیابان‌های یکطرفه هستیم. این موتورسواران با‌‌ تردد خلاف جهت و ویراژ دادن در خیابان‌های کم‌عرض موجب آزار و اذیت اهالی می‌شوند. از پلیس راهور درخواست داریم تا فکری به حال این مشکل کند. 
حسین سوری‌ـ ساکن خیابان حیدری



آموزش به جای برخورد

پاسخ مسئول    متأسفانه اقدامات دوره‌ای پلیس در طول سال‌های گذشته نتوانسته باعث بهبود فرهنگ‌‌ تردد در میان موتورسواران شود. با توجه به نقش غیر‌قابل انکار آموزش در بهبود رفتار ترافیکی، از چند ماه پیش اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار آموزشی در منطقه کرده‌ایم تا به آموزش موتورسواران متخلف بپردازیم. 
حمید حمیدی،  رئیس پلیس راهور منطقه



انشعاب فاضلاب شهری در محله

ساکنان محله باغ‌خزانه با مشکل نصب نشدن انشعاب فاضلاب شهری واحدهای مسکونی و تجاری مواجه هستند. برخی از خیابان‌های این محله به ویژه خیابان مهمان‌نوازان هنوز به فاضلاب شهری متصل نشده است. در صورتی که مدتی است شهروندان این خیابان مراحل اداری این کار را طی کرده‌اند. 
محمدتقی وارثی،  ساکن محله باغ‌خزانه



فاضلاب شهری در محله باغ‌خزانه وصل می‌شود

پاسخ مسئول    متأسفانه در محله باغ‌خزانه مشکلاتی برای اتصال به انشعاب فاضلاب شهری وجود داشت که پس از بررسی مشکل برطرف شد و هم‌اکنون در خیابان‌های مهمان‌نوازان و قاسمی‌نژاد انشعاب فاضلاب کشیده شده است. البته تمامی معابر منطقه 17 هنوز به انشعاب فاضلاب شهری متصل نشده‌اند و به‌زودی این کار انجام شود. 
سعید صابری، رئیس فنی منطقه آذری سازمان آبفای منطقه 5 تهران



دستبرد معتادان به صندوق‌های صدقات

در محله شهرک ولی‌عصر(عج) بارها دیده‌ایم که معتادان و کارتن‌خواب‌ها به صندوق‌های صدقات دستبرد می‌زنند و دیدن این صحنه‌ها عادی شده است. بسیاری از معتادان وقتی اهالی به این کار اعتراض می‌کنند، آنها را با چاقو تهدید می‌کنند. از مسئولان کمیته امداد منطقه درخواست داریم به این موضوع به‌طور جدی رسیدگی کنند. 
عاطفه محمدزاده، ساکن شهرک ولی‌عصر(عج)



صندوق‌های صدقات ایمن‌سازی شده‌اند

پاسخ مسئول    در منطقه 18 بسیاری از صندوق‌های صدقات ایمن‌سازی شده‌اند. البته ما از شهروندان خواهشمندیم برای آسودگی خاطر خود، صدقه‌هایشان از طریق اینترنت و تلفنبانک پرداخت کنند. 
سیدجواد سیدالحسینی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 18




 

این خبر را به اشتراک بگذارید