• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 2 دی 1398
کد مطلب : 90946
+
-

گرد و خاک بیرانوند در تمرین

گرد و خاک بیرانوند در تمرین

به فاصله یک روز و نیم پس از تعریف و تمجید کالدرون از بیرانوند در تلویزیون بین این دو درگیری رخ داد. سرمربی آرژانتینی چندبار لقب‌های ستایش‌آمیزی به بیرو داده و حتی به او گفته بود «هیولا». حالا هیولا توی روی ‌دهنده این لقب ایستاده است. کالدرون برای بازی با ماهشهر به‌جای اینکه یک‌بار دیگر بیرانوند را روی نیمکت بنشاند، او را از لیست خط زد و همین اتفاق باعث ایجاد جنجال در تمرین شد. موضوع از این قرار است که علیرضا بیرانوند پس از آخرین تمرین تیم قبل از سفر به آبادان متوجه می‌شود که در این بازی جایی در لیست سرخپوشان هم ندارد و از فهرست تیم خط خورده است. به همین دلیل او به سراغ کالدرون می‌رود تا دلیل نیمکت‌نشینی و خط خوردن خود را از او جویا شود. صحبت‌های آنها در ادامه به مشاجره بین دوطرف ختم  می شود.
با این حال بیرانوند بعد از کمی آرام شدن به رختکن می‌رود و بعد از عوض کردن لباس‌های خود خیلی زود ورزشگاه را ترک می‌کند تا راهی باشگاه شود. این دروازه‌بان در راه به انصاری‌فرد زنگ می‌زند و در شرایطی که مدیریت باشگاه پیش از تماس او از همه چیز آگاه شده بود سعی می‌کند تا او را آرام کند اما بیرانوند به او اعلام می‌کند:«تا قبل از اینکه من به باشگاه بیایم رضایت‌نامه من را آماده کنید تا بیایم و آن را بگیرم.» به‌نظر می‌رسد که اوضاع در پرسپولیس بعد از اتفاقی که برای عالیشاه و نعمتی رخ داد اصلا خوب پیش نمی‌رود و این دروازه‌بان حداقل تا پیش از تعطیلات نیم‌فصل دیگر جایی در تیم کالدرون نخواهد داشت. رابطه کالدرون با بیرو از مدتی قبل شکرآب شده بود. اولین‌بار زمانی که بیرانوند اصرار داشت برای مراسم بهترین‌های سال آسیا به هنگ‌کنگ برود و کالدرون به‌خاطر شرایط لیگ با این سفر مخالف بود و دومین بار بعد از بازی با گل‌گهر که دروازه‌بان پرسپولیس بر سر بازیکنان در رختکن داد زد که چرا روی کرنر خوب جاگیری نکرده بودند و کالدرون این موضوع را تحمل نکرد و با قاطعیت گفت که این وظیفه سرمربی است که چنین تذکرهایی را به بازیکنان بدهد؛ آن هم نه با این لحن. فعلا با شرایطی که به‌وجود آمده، موضوع معاوضه احتمالی رادوشوویچ و سیامک نعمتی با دانیال اسماعیلی‌فر منتفی است چون کالدرون به رادو بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد. شاید معاوضه عالیشاه با دانیال، بازیکن ذوب‌آهن گزینه بهتر و منطقی‌تری برای باشگاه پرسپولیس باشد.
  انصاری‌فرد بیرو را آرام کرد
بیرانوند بعد از مشاجره با کالدرون درحالی‌که بسیار عصبانی بود راهی باشگاه شد و دقایقی بعد وکیل او هم سر رسید. دروازه‌بان پرسپولیس با انصاری‌فرد صحبت کرد و خواهان صدور فوری رضایتنامه‌اش شد اما مدیرعامل باشگاه سعی داشت او را آرام کند. یکی از دلایل عصبانیت او این است که طبق قرارداد با حضور در هر بازی و کلین‌شیت پاداش قابل‌توجهی می‌گیرد و خط خوردن از لیست برای این بازی و نیمکت‌نشینی در 2بازی قبلی منجر به کاهش مجموع دریافتی‌اش در پایان فصل خواهد شد. یعنی نیمکت‌نشینی بیرانوند و درخشش رادوشوویچ می‌تواند به نفع باشگاه باشد. انصاری‌فرد که در هفته‌های اخیر توانسته همه بازیکنان طلبکار و مربیان و کالدرون را با وعده آرام کند، بیرانوند را هم دعوت به آرامش کرد. البته گفت‌وگوی آنها تلفنی صورت گرفت و بیرو منتظر ماند تا در ملاقات حضوری با انصاری‌فرد بقیه حرف‌هایش را بزند.گفته می‌شود در ملاقاتی که ساعتی بعد انجام شده،مدیرعامل باشگاه به ستاره تیمش اطمینان می‌دهد که از جایگاه و شأن او محافظت خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید