• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 1 دی 1398
کد مطلب : 90928
+
-

سرو نقره‌ای به خانه برگزیدگان رفت

گزارش روز
سرو نقره‌ای به خانه برگزیدگان رفت


در بخش «نشان و هویت بصری» سرو نقره‌ای به میردامون میرباقری و حامد حکیمی رسید. دیپلم افتخار بخش نشان به سیروس سلیمی و امیرمهدی مصلحی اهدا شد و جواد زری‌نیا و سام کشمیری دیپلم افتخار بخش هویت بصری را دریافت کردند.
به گزارش همشهری در بخش «نشر» تندیس سرو نقره‌ای به سیاوش تصاعدیان اهدا شد و کیانوش تنها و مجید زارع دیپلم افتخار این بخش را دریافت کردند.
در بخش «پوستر» تندیس سرو نقره‌ای به احمد کریمی رسید و علیرضا عسکری‌فر دیپلم افتخار بخش پوستر را از آن خود کرد.
در بخش «تبلیغات و گرافیک محیطی» همچنین تندیس سرو نقره‌ای به الهام غلامی تعلق گرفت و رشید رهنما و سینا سنکار دیپلم افتخار گرفتند.
در بخش «بسته بندی» هیچ اثری شایسته سرو نقره‌ای دانسته نشد و 3دیپلم افتخار به رضا عباسی، جمشید دژاگاه و احسان اکبری رسید.
در بخش «دیجیتال» تندیس سرو نقره‌ای نصیب سیاوش یعقوبی شد و امین منتظری و جواد زری‌نیا در این بخش دیپلم افتخار گرفتند.
در بخش «تایپ فیس» تندیس سرو نقره‌ای نیز به هیربد لطفیان رسید و حمیدرضا قدسی و محمدمنصور قنایی دیپلم افتخار دریافت کردند.
در بخش «تولیدات استودیوها» 2دیپلم افتخار به استودیو «خلاقه است» به مدیریت مهرداد مه‌آبادی و استودیو «تابستان» به مدیریت نواب قزلباش و فرشید منفرد اهدا شد.
ویژه‌برنامه سرو نقره‌ای ششم تقدیر از قباد شیوا بود که در سالن حضور نداشت و تندیس سرو نقره‌ای به نماینده او اهدا شد. فرزاد ادیبی به نمایندگی از قباد شیوا که مسئولیت ریاست هیأت داوران دوسالانه سرو نقره‌ای را برعهده داشت، متن بیانیه داوران را قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: « هیأت داوران مراتب ناخرسندی خود را از کیفیت آثار دوسالانه ششم سرو نقره‌ای اعلام می‌کند؛ گرچه این آثار حاصل کار دوساله هنرمندان است، اما باور داریم ظرفیت‌های گرافیک حرفه‌ای امروز ایران بسیار بیش از آن چیزی است که در این دوسالانه دیده شد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید