• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9082
+
-

تهران فردا

تهران فردا

اوضاع آسمان تهران برای فردا یکشنبه 20اسفندماه سال1396 نیمه‌ابری گزارش شده است. البته این‌طور که پایگاه‌های پیش‌بینی وضعیت هوا اعلام کرده‌اند، احتمال بارش هم هست اما بسیار پایین است. مهم‌ترین خبر درباره هوای فردای تهران اینکه دما نسبت به روزهای گذشته، کاهش قابل‌توجهی خواهد داشت. بر اساس پیش‌بینی‌ها، فردا دمای هوای تهران در روز به 17درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و شب را باید با دمای 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر سر کنیم.

این بخش از این ستون، معمولا به کارهایی اختصاص دارد که روز بعد می‌توانیم در فهرست کارهای روزمره قرار دهیم اما این بار حرف از کاری‌است که اگر انجام ندهیم بهتر است. فردا 20اسفند، روز خوبی برای تردد در آزادراه تهران ـ کرج نیست. بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند، از ساعت ۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ به‌دلیل اجرای عملیات شست‌وشو و نصب دوربین، تردد در آزادراه تهران کرج، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

اولین‌بودن، همیشه حس خوبی به آدمی می‌دهد. فردا می‌توانیم جزو نخستین کسانی باشیم که از نمایشگاه بوم‌گردی ایران و صنایع‌دستی برج میلاد بازدید می‌کنند. این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث فرهنگی در سایت نمایشگاهی برج از 20 تا 26 اسفند‌ماه برگزار می‌شود. در نمایشگاه بوم‌گردی، اقوام ضمن گردآمدن دور همدیگر، لباس‌ها و صنایع‌دستی خود را به نمایش می‌گذارند. این فرصتی مناسب برای خرید عیدی هم به شمار می‌رود.

این خبر را به اشتراک بگذارید