• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 30 آذر 1398
کد مطلب : 90767
+
-

گزارشی از یک رختکن بحران‌زده

محمد زارعی| شکست ناباورانه استقلال را در حاشیه غرق کرد. بازیکنان عصبی استقلال در زمین 6کارت زرد گرفتند و بارها با حریف درگیر شدند. اما این پایان داستان نبود. در رختکن هم اوضاع خراب‌تر از زمین گزارش شده. از ماجرای اعتراض میلیچ ،مدافع چپ کروات به تعویضش گرفته تا درگیری فرشید اسماعیلی با ستار همدانی، سرپرست جدید این تیم خبرهایی بودند که از پنجشنبه شب در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی دست به‌دست می‌چرخید و توجه خبرگزاری‌ها را به این حواشی جلب کرد.
تسنیم گزارش داده که انتقاد شدید فرشید اسماعیلی از وضعیت نامشخص کادر فنی با اعتراض ستار همدانی به این بازیکن در نهایت با مشاجره لفظی شدید بین آنها همراه شد. در ادامه مشاجره‌ای هم بین میلیچ و غلامپور بر سر تعویض این بازیکن رخ می‌دهد که با دلخوری شدید مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم همراه می‌شود. غلامپور که از حرف‌های میلیچ خونش به جوش آمده بود تهدید می‌کند که اگر این بازیکن اخراج نشود او استعفا خواهد داد.
فارس هم درباره حواشی بعد از بازی نوشت که حضور 50دقیقه‌ای بازیکنان استقلال در رختکن بعد از پایان بازی با ماشین‌سازی‌ باعث شد تا خبرنگاران حاضر در استادیوم از این اقدام تعجب کنند ولی همین تأخیر حدود یک ساعته نشان می‌داد اتفاقی در رختکن رخ داده است. فارس نوشته که میلیچ به‌دلیل تعویضش، به‌شدت عصبانی بوده و در رختکن ناراحتی خود را نشان می‌دهد. بازیکن خارجی استقلال حتی با صالح مصطفوی هم درگیری پیدا می‌کند. در این بین، تعدادی از بازیکنان از استراماچونی ناراحت بوده و اعتراض خود را به یوسف دانشیار، مربی تیم نشان می‌دهند. ظاهرا بازیکنان استقلال معتقد بودند استراماچونی در این شرایط نباید تیم را رها می‌کرد.ایلنا اما روایت متفاوتی از ماجرا دارد. در پایان این دیدار میلیچ، بازیکن صرب آبی‌ها در رختکن اعتراض تندی به مربی تیمش بابت تعویض داشت که در ادامه درگیری طرفین بالا گرفت که در این میان فرشید اسماعیلی با میلیچ برخورد می‌کند و از او می‌خواهد در جای خود بنشیند. میلیچ اما دست بردار نبود و صالح را هل داد که با دخالت دیگر بازیکنان همراه شد و از سوی دیگر ستار همدانی نیز فرشید اسماعیلی را هل داد و بعد از ضربه‌ای به این بازیکن از او می‌خواهد دخالت نکند و سر جای خود بنشیند که با واکنش بدتر اسماعیلی همراه شد. اسماعیلی ضربه‌ای با لگد به ستار همدانی زد و دیگر بازیکنان هم با میلیچ دست به یقه شدند!
در پی این اتفاقات، باشگاه استقلال تصمیم گرفت میلیچ و اسماعیلی را فعلا از حضور در تمرینات محروم کند.البته میلیچ روز گذشته بعد از عذرخواهی اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرد اما به گفته ستار همدانی، سرپرست تیم استقلال فرشید اسماعیلی باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود تا جایگاه افراد در این باشگاه مشخص شود.
براساس مشاهدات خبرنگار روزنامه همشهری از اتفاقات بعد از این مسابقه تعدادی از بازیکنان در زمان خروج از رختکن این اتفاقات حاشیه‌ای را به قهر موقت استراماچونی ربط می‌دهند و تأکید می‌کردند او بی‌معرفتی کرده که در این برهه از فصل قهر کرده و باید اجازه می‌داد بازی‌ها به نیم فصل برسد بعد اعتراض و اعلام جدایی کند؛ چرا که مدیران استقلال تا نیم فصل هم پول او را نمی‌دادند. در نبود استراماچونی استقلال در 3 بازی در ورزشگاه آزادی 5امتیاز را از دست داد؛ 5 امتیازی که شاید در پایان فصل باعث حسرت آبی‌پوشان برای از دست رفتن قهرمانی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید