• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 24 آذر 1398
کد مطلب : 90391
+
-

خلیل‌زاده: استراماچونی فردا برمی‌گردد

خلیل‌زاده: استراماچونی فردا برمی‌گردد

همه استقلالی‌ها امیدوار بودند آندره‌آ استراماچونی که به‌دلیل مشکلات مالی این تیم را ترک کرده بود، برای بازی با شاهین بوشهر به تهران برسد و روی نیمکت استقلال حاضر باشد. اما مشکلات او با استقلال تا دیروز هم به‌طور کامل حل نشد تا انتظار هواداران این تیم باز هم ادامه داشته باشد. دیروز آخرین گزارش‌هایی که پیرامون این موضوع منتشر شد، از بازگشت استراماچونی در روز دوشنبه حکایت داشتند. اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که فعلا همه‌کاره این باشگاه محسوب می‌شود، دیروز به خبرآنلاین گفت بلیت استراماچونی برای دوشنبه بعدازظهر رزرو شده است. خلیل‌زاده اعلام کرد صبح دوشنبه (فردا) پول به‌دست استراماچونی می‌رسد و بلیت او برای عصر همین روز رزرو شده است. اگر این اتفاق محقق شود، سرمربی ایتالیایی از روز سه‌شنبه در تمرین استقلال حاضر خواهد شد تا تیمش را برای بازی 2روز بعد مقابل ماشین‌سازی آماده کند. اسماعیل خلیل‌زاده جمعه‌شب در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی از ارسال 160هزار یورو با کمک سفارت‌های ایران در ترکیه و ایتالیا خبر داد و اعلام کرد خودش هم برای پیگیری این موضوع روز شنبه عازم رم خواهد شد. خلیل‌زاده همچنین یک رسید بانکی هم ارائه داد تا به این ترتیب حل مشکلات استراماچونی با استقلال و پرواز او به ایران در روز دوشنبه قطعی به‌نظر برسد.
  خداحافظی استراماچونی در اینستاگرام
اما بعد از تمام این اخبار و در حالی که استقلالی‌ها کار را تمام‌شده می‌دانستند، یک بار دیگر استراماچونی با انتشار چند استوری در اینستاگرام و اعلام خداحافظی با استقلالی‌ها دوباره جو را به هم ریخت. او که ویدئویی را در اینستاگرام همسرش منتشر کرده بود، در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «با حالتی پر از غم متاسفم یک بار دیگر بگویم و تاکید کنم که هیچ‌چیز، به معنای واقعی کلمه هیچ چیز در این 9روز تغییر نکرده و من سرمربی استقلال نیستم.» او حتی سند استقلالی‌ها مبنی بر دریافت پول را کاملا دروغ خواند و گفت دیگر سرمربی این تیم نیست. ساعتی بعد، رئیس هیات‌مدیره استقلال اینگونه به صحبت‌های استراماچونی واکنش نشان داد: «صحبت‌های آقای استراماچونی ناشی از یک سوءتفاهم است. شب گذشته هم گفتم که پول ایشان روز دوشنبه به حساب‌شان واریز می‌شود. فیش منتشرشده هم نشان می‌دهد که پول در بانک‌سپه هست و آن پول قرار است صبح دوشنبه در حساب ایشان باشد.» بنابراین معمای بازگشت استراماچونی باز هم پیچیده‌تر شد، هرچند به نظر می‌رسد که او خودش هم علاقه زیادی به این پیچیدگی‌ها دارد.
  خلیل‌زاده برگردد، فتح‌الله‌زاده رسمی می‌شود
به موازات اخباری که درباره آخرین شرایط استراماچونی با استقلال منتشر می‌شود، بحث درباره مدیریت این باشگاه و مدیرعامل آینده این تیم نیز همچنان ادامه دارد. علی فتح‌الله‌زاده که نامزد اصلی برای جانشینی فتحی محسوب می‌شد، هنوز به‌طور رسمی مدیرعامل نشده اما برخی ‌کانال‌ها و شبکه‌های خبررسانی دیروز از حضور قطعی او روی صندلی مدیرعاملی خبر دادند؛ خبری که البته هیچ‌یک از رسانه‌های رسمی هنوز آن را تأیید نکرده‌اند زیرا برای رسمی‌شدن حکم فتح‌الله‌زاده باید تا بازگشت رئیس هیأت‌مدیره به ایران صبر کرد. اسماعیل خلیل‌زاده هم‌اکنون به‌عنوان نماینده باشگاه به ترکیه و ایتالیا سفر کرده و برای تسویه‌حساب با استراماچونی و بازگرداندن او تلاش می‌کند. در این میان وزارت ورزش صلاح نمی‌داند درحالی‌که نماینده رسمی باشگاه در این سفر حضور دارد، مدیرعامل جدید را معرفی کند. احتمالا به محض بازگشت خلیل‌زاده به تهران که شاید همزمان با بازگشت استراماچونی باشد، حکم مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده نیز امضا می‌شود تا او برای چهارمین‌بار به این سمت منصوب شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید