• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 17 اسفند 1396
کد مطلب : 9026
+
-

عکس نوشت



اگر خیال کرده‌اید فوتبال آن چیزی است که از تلویزیون می‌بینید و همه دقایقش خوشگذرانی و پولدارشدن و قرار گرفتن در مسیر شهرت است، باید بگوییم که زهی خیال باطل!
یک جاهایی هم پیش می‌آید که همچون کرم ابریشمی در پیله‌ای گوشه زمین چمن به‌خود بپیچید و حتی صدای ناله‌تان در آن شلوغی ورزشگاه به جایی نرسد! حالا اگر خیلی شانس بیاورید و همانجا نارنجکی، پاره‌آجری هم به سر مبارکتان اصابت نکند.
به‌نظرم اگر تصمیم به انتخاب رشته ورزشی دارید به شطرنج بگروید که همانا شطرنج سالم‌ترین ورزش است. حالا البته بماند که در مملکت ما شطرنج هم هزار و یک حاشیه دارد!



در این عکس چه می‌گذرد؟

الف) چیز خاصی نمی‌گذرد. سلامتی. شما خودتون خوبین؟ خانواده سلامتن؟ عید سفر نمی‌روید؟
ب) شما فکر می‌کنید وقتی دستی به سمت وزیری اشاره می‌کند معنایش چیست؟ زرنگید! می‌خواهید ما معنایش را بگوییم که صفحه‌مان را تخته کنند؟!
ج) وزیر جان دست تو بده به من ببرمت یه وزارتخونه دیگه، اینجا جای تو نیست دیگه!
د)همه موارد به‌جز الف، ب، ج



تصویری که ملاحظه می‌کنید هیچ ربطی به تهران ندارد. مگر می‌شود در این حجم از دود و سرب و دیگر آلاینده‌های بی‌مروت، فرش و پتو بشوییم و روی بند آویزان کنیم تا خشک شود؟! شما تصور کن پتوی زرد را می‌شویی، روی بند می‌اندازی و پس از خشک شدن پتویی جدید با رنگ خاکستری بژ تحویل می‌گیری!
پس بیخود دلتان را صابون نزنید که فردا فرش و پتو روی بند آویزان کنیم و سوژه عکاسان شهر شویم. از این خبرها نیست. اینجا هم شهری به‌جز تهران است که همچنان آسمان دارد و ابرهایش هم خدمتتان سلام دارند! سلام ابر.



 به‌نظر شما در این عکس داماد و عروس چه می‌گویند؟

الف) من و ازدواج دانشجویی همین الان یهویی.
ب) عزیزم از این به بعد همه هزینه‌هام با شماست؟ نخیر عزیزم. من خودم به امید اینکه همه هزینه‌هام با شماست تن به این ازدواج دادم!!
ج) چیزی نمی‌گن. لبخند سه‌بعدی زدن عکسشون قابل انتشار در گروه «فک و فامیل» باشه.
د) هیچی نمی‌گن. بگو مبارکه بره پی کارش.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید