• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 14 آذر 1398
کد مطلب : 89521
+
-

بنا باز قهر می‌کند؟

بنا باز قهر می‌کند؟

ادعاهای عجیب رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد گردش مالی لیگ، محمد بنا را شاکی کرده است.
عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ در نشست خبری‌اش مدعی شده بود که لیگ گردش مالی 30میلیاردی داشته ‌و همه کشتی‌گیران حاضر در لیگ طبق قراردادی که با تیم‌هایشان بسته‌ بودند، تسویه‌حساب کرده‌اند.
آنهایی که درگیر برگزاری لیگ بودند، گردش 30میلیاردی را نمی‌پذیرند. کشتی‌گیرانی هم که در لیگ کشتی گرفتند، تسویه‌حساب‌ها را قبول ندارند. گفته می‌شود مبلغ قراردادی که کشتی‌گیران در سازمان لیگ ثبت می‌کنند، با آنچه خارج از سازمان لیگ توافق و ثبت می‌شود، متفاوت است. به‌عنوان مثال، کشتی‌گیری قراردادی 20میلیون تومانی در سازمان لیگ ثبت می‌کند ولی با مسئولان تیم چند برابر این مبلغ توافق کرده است.پس از صحبت‌های نصیرزاده، نخستین معترضان، کشتی‌گیران تیم فرنگی دانشگاه آزاد خوزستان بودند. آنها مدعی شدند دانشگاه آزاد رقم توافق‌شده را پرداخت نکرده است و هیچ مسئولی جوابگو نیست.
 طبق اخباری که به همشهری رسیده، به جز تیم ثبت‌جهانی توس، هیچ‌یک از تیم‌های دیگر حتی تیم قهرمان لیگ ایران‌مال هم به تعهدات مالی‌اش عمل نکرده است.
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم از معترضان حمایت کرده است. او که به‌نظر می‌رسد ارتباط خوبی هم با رئیس سازمان لیگ ندارد، در پست اینستاگرامی‌اش انتقادات تندی از نصیرزاده کرده است: «مصاحبه رئیس سازمان لیگ را می‌خواندم. در مورد گردش مالی لیگ کشتی، طوری حرف زده شده که انگار وزارت نفت داره آمار صادرات نفت رو اعلام می‌کنه با اون اعداد و ارقام! آخر چقدر حرف، تا کی باید درگیر حرف باشیم، آن هم حرف‌های صد من یه غاز! متأسفانه لیگ ما هم شده محل کاسبی برای یک عده خاص، که با رفقا و اقوام، جمع شدن دور هم بدون اینکه به فکر یک مربی سازنده باشند. بعد هم که الهی شکر همیشه انگشت اتهام به سمت ماست که به سازنده‌ها بها نمی‌دهیم. ریاست محترم سازمان لیگ کشتی!!! چندبار از شما استدعا شد پیگیر این مسائل باشید اما گویا مسائل بزرگ‌تری شما را درگیر کرده است.(مثلا عکس یادگاری گرفتن با استاندار، رئیس فدراسیون، مسئولان متمول فلان تیم و... ».
صحبت‌های بنا، روزهای پس از المپیک لندن تا قبل المپیک ریو را در ذهن‌ها تداعی می‌کند؛ روزهایی که بنا بارها به بهانه‌های مختلف قهر کرد و این قهرها به کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی در المپیک ریودوژانیرو ختم شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید