• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 14 آذر 1398
کد مطلب : 89517
+
-

بهترین بازی‌ام را مقابل استقلال انجام می‌دهم

محمد زارعی| فرشاد محمدی‌مهر سال گذشته از پارس‌جنوبی راهی استقلال شد اما نتوانست با پیراهن آبی توانایی‌هایش را نشان دهد. او پس از یک‌سال نیمکت‌نشینی در جمع آبی‌ها به مشهد کوچ کرد و به مهره ثابت یحیی گل‌محمدی در پدیده تبدیل شد. حالا پس از گذشت چند‌ماه، محمدی‌مهر امروز باید رودرروی تیم سابقش قرار بگیرد. او درخصوص انگیزه‌هایش برای این بازی می‌گوید: «نه‌تنها من بلکه کل تیم آماده بازی با استقلال هستند. به‌شخصه خوشحالم بار دیگر هواداران استقلال را می‌بینم، چراکه همیشه حس خوبی به تیم سابقم دارم. سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را مقابل استقلال انجام دهم. البته غیر از من، مهدی رحمتی و روح‌الله باقری هم رودرروی تیم سابق خود قرار می‌گیرند و همین مسئله جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند.»
محمدی‌مهر در ادامه اشاره‌ای هم به شرایط این روزهای استقلال دارد و می‌گوید: «استقلال این روزها در اوج به‌سر می‌برد. بازیکنان در این تیم جا افتاده‌اند و خیلی خوب بازی می‌کنند. البته ما هم تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم قدرت تیم‌ها کمک می‌کند تا تماشاگران بازی زیبایی ببینند. من به‌عنوان یک مدافع تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکنان خط حمله استقلال را از کار بیندازم. آقایحیی برای تک‌تک بازیکنان استقلال برنامه دارد و نکات لازم را به ما تذکر می‌دهد. شنیده‌ام دیاباته ممکن است به این بازی نرسد اما برای ما فرقی نمی‌کند او بازی کند یا خیر.»
مدافع این روزهای پدیده در پایان اشاره‌ای هم به مدعیان این فصل لیگ برتر دارد و توضیحاتی در این خصوص می‌دهد: «غیر از پدیده، سپاهان و استقلال هم مدعیان قهرمانی هستند. پرسپولیس هم تیم پرمهره‌ای است و شانس قهرمانی دارد. در این میان نباید از تراکتورسازی هم غافل شد. خود ما بعد از استقلال با نساجی و تراکتورسازی بازی داریم و کارمان سخت است. این بازی‌ها 6‌امتیازی هستند. بعد از آن بازی‌های راحت‌تری داریم و می‌توانیم در مسیر قهرمانی حرکت کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید