• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 13 آذر 1398
کد مطلب : 89496
+
-

کافه مجلس

  سلحشوری: با من و تو گفت‌وگو نکردم
پروانه سلحشوری در حساب توییتری خود در خصوص  مصاحبه با شبکه من‌و‌تو نوشت: من هرگونه مصاحبه اختصاصی با شبکه من‌وتو را تکذیب می‌کنم. این نماینده مردم تهران افزود: اینکه کسی با شماره ناشناس تماس بگیرد و خود را خبرنگار آزاد معرفی کند اما بعدا مشخص شود که خبرنگار ثابت یک رسانه است و سخنان شما را تقطیع شده پخش کند، نامی جز تحریف، فریب و دروغ ندارد. شب دوشنبه شبکه من‌وتو بخش‌هایی از صدای پروانه سلحشوری را منتشر و مدعی شد که این سخنان در گفت‌وگوی اختصاصی این شبکه با نماینده مردم تهران درخصوص موضوع اعتراضات اخیر بوده است.

  اموال مطهری
نماینده مردم تهران در مجلس به درخواست دانشجویان فهرست اموال خود را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، علی مطهری در جمع دانشجویان دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر در پاسخ به سؤالی درباره علنی کردن فهرست اموال خود گفت: من یک خانه ۵۷۶ متری دارم که یک کوچه پایین‌تر از حسینیه ارشاد است، همچنین یک پژوپارس دارم و یک واحد آپارتمان هم برای پسرم گذاشتم و سهامی هم در انتشارات صدرا دارم که ناشر آثار استاد مطهری است. البته این اموال را قبل از نمایندگی داشتم و بخشی از آنها را هم پیش از انقلاب داشتم.

  کمیته بو
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در زمینه انتشار بوی بد در سطح شهر تهران پیگیری‌هایی داشتیم اما هنوز هیچ مرجعی علت دقیق این موضوع را بیان نکرده و در این‌باره اظهارنظر قطعی نداشته است. وی افزود: این همان بویی است که سال گذشته هم در سطح شهر منتشر شده بود، متأسفانه آن زمان هم توجه کافی به این موضوع صورت نگرفت و حالا شاهد تکرار آن هستیم. نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: بر همین اساس درخواست ما این است که کمیته مشترکی از سازمان محیط‌زیست، شهرداری و استانداری این موضوع را به‌صورت فوق‌العاده بررسی کنند تا با توجه به تکرار موضوع، باعث آسیب به شهروندان نشود و علت آن روشن شود.

  تبادل پول گلوله و جنازه شایعه است
علی نجفی‌خوشرودی، نماینده مردم تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا، در واکنش به شایعاتی مبنی بر عدم‌تحویل جسد کشته‌شدگان حوادث اخیر و طلب مبالغی از خانواده آنان، گفت: این حرف به‌نظر من منطقی به‌نظر نمی‌رسد، خیلی اقدام ناجوانمردانه و غیرانسانی است و قطعا شایعه است. البته باتوجه به اینکه چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود و بعضی‌ها می‌خواهند از این فضای شایعه سوءاستفاده کنند، مسئولان ذیربط باید به‌صورت شفاف پاسخ دهند و اطلاع‌رسانی کرده و با این شایعات مقابله کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید