• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 12 آذر 1398
کد مطلب : 89407
+
-

خلعتبری: دلیل رفتنم از پرسپولیس «سیاسی» بود!

امیرحسین اعظمی| محمدرضا خلعتبری زمانی یکی از بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران بود که سابقه بازی در لیگ قطر و امارات را هم در کارنامه داشت. او این روزها در 36‌سالگی و پس از بازگشت از مصدومیتی طولانی مدت، به مهره ذخیره ذوب‌آهن تبدیل شده و روزهای خوبی را با این تیم پشت سر نمی‌گذارد. خلعتبری که زمانی با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کرد، این هفته باید خودش را برای تقابل با تیم سابقش آماده کند.
 شرایط فعلی ذوب‌آهن را چطور ارزیابی می‌کنی؟
خدا را شکر وضعیت تیم ما بد نیست. در این دو هفته 4 امتیاز گرفتیم هر چند که هنوز وضعیت خوبی در جدول نداریم و باید امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم.
 چرا ذوب‌آهن امسال نتایج ناامیدکننده‌ای گرفت؟
این به‌خاطر بدشانسی و البته اشتباهاتی بود که خودمان داشتیم. ما لیگ را بد شروع کردیم و در ادامه هم نتایج بدی گرفتیم ولی مهم این است که به فکر جبران باشیم.
 ذوب‌آهن این هفته باید به مصاف پرسپولیس برود. درخصوص تقابل با تیم سابقت چه نظری داری؟
پرسپولیس3  فصل پیاپی قهرمان ایران شده و تیم خوبی است، هر چند که آنها نتوانستند تا اینجا مثل فصل گذشته نتیجه بگیرند. با این حال پرسپولیس تیم خطرناکی است و در همه پست‌ها بازیکنان باکیفیتی دارد. این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد ولی ما میزبان هستیم و باید از این شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
 تو چند سال پیش در پرسپولیس بازی کردی ولی چرا حضورت در این تیم کوتاه‌مدت بود؟
دوران خوبی در پرسپولیس داشتم ولی همانطور که گفتید حضور من در این تیم کوتاه‌مدت بود. دلیل رفتن من از پرسپولیس حضور فردی به نام سیاسی در این تیم بود. او به من گفت که باشگاه نمی‌تواند پول عجمان را بدهد و باید از پرسپولیس بروم. من دوست داشتم بمانم ولی حمیدرضا سیاسی باعث شد تا از پرسپولیس بروم.

این خبر را به اشتراک بگذارید