• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 12 آذر 1398
کد مطلب : 89406
+
-

پورقاز: اشتباهات داوری بود اما برای هر دو تیم

محمد زارعی| عزت‌الله پورقاز مدافع تیم سپاهان که سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد از چهره‌های پرتلاش سپاهان در بازی با استقلال بود. او اعتقاد دارد این تساوی خللی در روند سپاهان نخواهد داشت و زردپوشان همچنان صدرنشین خواهند ماند. پورقاز یک روز بعد از بازی بزرگ هفته به سؤالات همشهری پاسخ داد.
 از بازی با استقلال بگو.
واقعا بازی زیبایی بود. هر 2تیم فوتبال روانی را به نمایش گذاشتند و دنبال ضدفوتبال نبودند. برای همین فوتبال ایران از دیدن این بازی لذت برد. 4گل هم داشت که حداقل بازی با تساوی بدون گل تمام نشود.
 شما در آستانه شکست‌خوردن بودید. فکر می‌کردید دقیقه آخر وقت‌های تلف‌شده بتوانید گل تساوی را به استقلال بزنید؟
به هر حال ما تیمی نیستیم که به این راحتی آن هم در ورزشگاه خانگی شکست بخوریم. تیم قدرتمندی تشکیل دادیم که همین الان صدرنشین لیگ هستیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. جا دارد از 40هزار هوادار سپاهان هم تشکر کنم که با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند. ممنون آنها هستم و قول می‌دهم تلاش بیشتری برای برآورده کردن انتظارات آنها انجام دهیم.
 استقلالی‌ها خیلی روی داوری اعتراض داشتند. نظر خودت در این ارتباط چیست؟
بحث داوری شاید یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این بازی بود و همه هم می‌دانند داور این دیدار اشتباهات تأثیرگذاری داشت. اما این اشتباهات برای هر دوتیم بود. با اشتباهاتی که در این دیدار از داوری دیدیم به این نتیجه می‌رسیم واقعا نیاز است سیستم var وارد فوتبال کشورمان شود تا حق تیمی ضایع نشود.
 بازی بعدی‌تان هم در زمین نساجی خواهد بود. نظرت در مورد این مسابقه چیست؟
برای کسب پیروزی و حفظ صدرنشینی به میدان می‌رویم. از همین‌جا یک قول از طرف کل تیم می‌دهم و آن اینکه برای حفظ صدرنشینی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، چون می‌خواهیم در پایان فصل بهترین رتبه را که عنوان قهرمانی است به‌دست بیاوریم. البته تک‌تک بازی‌هایمان سخت است. مقابل نساجی هم با حضور تماشاگران قائمشهری کار بسیار سختی پیش رو داریم.
 تا اینجای فصل کدام تیم‌ها را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانی؟
قدرت تیم‌ها تا حدود زیادی مشخص شده و به‌نظر من سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتور و شهرخودرو مدعیان اصلی هستند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید