• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 12 آذر 1398
کد مطلب : 89370
+
-

پدر و پسر گوشت فاسد می‌فروختند

پدر مغازه قصابی داشت و پسر مغازه ساندویچی تا به‌راحتی بتوانند گوشت و مواد غذایی فاسد را به مشتریان خود بفروشند.
به گزارش همشهری، ‌تعدادی از ساکنان محله هفت‌چنار به کلانتری رفتند و از نگهداری و توزیع گوشت‌های فاسد توسط قصاب محله‌شان خبر دادند. بعد از اعلام این گزارش مأموران به محل رفتند و دریافتند که مالک قصابی از یخچال‌هایی برای نگهداری گوشت‌ها استفاده می‌کند که دمای مناسبی برای نگهداری گوشت‌ها ندارند. همین باعث شده بود که گوشت‌های داخل یخچال‌ها فاسد شوند. این تنها تخلف قصاب نبود، چراکه مأموران در بازرسی از زیرزمین محل سکونت مالک قصابی دریافتند که او طیور زنده نگه می‌دارد و با ذبح غیربهداشتی و نگهداری آنها در زیرزمین، گوشت‌های غیربهداشتی را به اهالی محل توزیع می‌کند.
علاوه بر گوشت‌های فاسد، از زیرزمین محل سکونتش مقداری ضایعات گوسفندی و لوازم تهیه غذای فست‌فودی به‌دست آمد که نشان می‌داد متهم این ضایعات را برای تهیه مواد غذایی فست‌فودی مصرف می‌کند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که پسر این خانواده دارای مغازه ساندویچی است و با همکاری پدرش مواد غذایی فست‌فودی مانند همبرگر و... از ضایعات گوسفندی تهیه می‌کند.
در همین حال سرهنگ هادی زمانیان رئیس‌کلانتری111 هفت‌چنار گفت: با حضور نماینده دامپزشکی استان تهران در محل، 400کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی کشف شد. همچنین این پدر و پسر بازداشت شدند و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید