• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 12 آذر 1398
کد مطلب : 89368
+
-

با مردم

با مردم

    به جای کودک آزار، کودک‌کار را پیدا کنند
فیلم منتشر شده از آزار کودک‌کار بسیار ناراحت‌کننده است اما نیازی نیست دنبال مسبب آن بگردند. به جایش دنبال کودک‌کار بگردند و او را سامان بدهند.
امین از مشهد

   برنامه توسعه مترو به سمت شرق اطلاع‌رسانی شود
آیا برنامه‌ای برای ایجاد خط مترو به سمت شرق تهران و شهرستان پردیس پیش‌بینی شده یا نه و اگر پیش‌بینی شده از پیشرفت فیزیکی و زمان بهره‌برداری طرح به مردم اطلاع‌رسانی کنید.
دمساز از تهران

   ادامه بزرگراه همت به کرج چه شد؟ 
روزانه میلیون‌ها لیتر بنزین در اتوبان تهران- کرج دود می‌شود به‌خصوص در مسیر پل فردیس تا حصارک که دود آن به چشم کرجی‌ها و تهرانی‌ها می‌رود. ساخت بزرگراه همت تا کرج هم که بعد از سال‌ها هنوز وعده داده می‌شود. واقعا با تکمیل مسیر همت به کرج بخشی از آلودگی هوا و ترافیک 2شهر کرج و تهران حل می‌شود.
سراجی از کرج 

   شرکت اینترنتی خط ما را بلوکه کرده است
شرکت اینترنتی ‌های وب بیش از یکسال است که خط تلفن ما را بلوکه کرده و بنا به اظهار شرکت مخابرات منطقه یک شهید غریبی نمی‌توانیم این خط را از محل سکونت قبلی به محل جدید خط انتقال دهیم. برای چندمین بار از این شرکت درخواست تخلیه خط مذکور را داریم تا شرکت مخابرات بتواند خط را انتقال دهد.
محمدی سرشت از تهران

   مسافران راه‌آهن رباط‌کریم اجازه استفاده از پارکینگ ندارند 
درحالی‌که پارکینگ ایستگاه قطار رباط‌کریم همیشه خالی است به مسافران راه‌آهن اجازه پارک خودرو در این پارکینگ را نمی‌دهند. لطفا در این خصوص پاسخگویی شود.
محمد فدایی از رباط کریم

   مصرف شیر باید دغدغه باشد نه قیمت گوجه‌فرنگی
زمانی که کرکره سوپری‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‎‌ای بالا می‌رود، هنوز شیر دیروز در یخچال‌هاست. مردم در این شرایط هوای آلوده شیر نمی‌خورند اما دنبال قیمت گوجه‌اند؟ واقعا چرا مردم به فکر سلامتشان نیستند؟
دلسوخته وطن

   بنزین مورد نیاز محیط‌بانان دیده نشد
برای بنزین مورد نیاز محیط‌بانان فکری نشده است و احتمال اینکه این قشر زحمتکش به جای رفتن به‌دنبال شکارچیان غیرمجاز دربه‌در بنزین شوند، بسیار است.
بهنود از اردبیل

   اعتراف مسئولان به مشکلات، دردی را حل نمی‌کند
این روزها اعتراف به‌وجود مشکلات، سوءمدیریت‌ها و ناتوانی و ناکارآمدی مد شده است که هیچ تأثیری در بهبود شرایط مردم و جامعه ندارد! مسئولان به جای این کارها به حل ریشه‌ای مسائل بپردازند.
ابوذر از یزد

   استانداردها بالا برود، آلودگی هوا حل می‌شود
آلودگی هوا با بالارفتن استانداردهای ماشین و جایگزینی زغال‌سنگ به گاز حل‌شدنی است. همچنین توسعه زیرساختی حمل‌ونقل عمومی و استفاده از انرژی‌های طبیعی مثل خورشید چاره‌ساز است.
قوامی از تهران

   به فکر اصلاح عیدی‌ها باشند
از هم‌اکنون که لایحه بودجه در حال تکمیل و تقدیم است، تبعیض در پرداخت عیدی و برطرف کردن آن را مدنظر قرار داده و برایش بودجه‌ای پیش‌بینی کنند.
محمدصادق کمالی از قرچک 

   قوه قضاییه مشکل سرقفلی‌ها را حل کند
قوه قضاییه قول داده که مسائل دست و پاگیر را حذف کند. یکی از مسائل دست و پاگیر املاک سرقفلی است که شاید یک‌پنجم پرونده‌های قوه قضاییه را به‌خود اختصاص می‌دهد. لطفا برای حل این معضل فکری کنند.
پوریا از تهران

   از چه راهی کمک معیشت دریافت کنیم
گفته بودند کد ملی سرپرست خانوار به شماره اعلام شده پیامک شود و پس از دریافت کد امنیتی و رهگیری وارد سایت شده و ثبت‌نام کنیم. آیا سرکاری است؟ چرا کد امنیتی و رهگیری برای من نیامده که بتوانم وارد سایت شوم.
مریم عقبایی از بجنورد

پاسخ مسوولان
تأخیر اتوبوس‌های بین شهری تا یکساعت مجاز است
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان تأخیر اتوبوس‌ها در ستون با مردم روز 13مهر پاسخ داده است: براساس ضوابط جاری در حوزه حمل‌ونقل مسافر، اتوبوس‌های فعال در حوزه برون شهری درصورت تکمیل نشدن 50درصد ظرفیت جاری در حوزه حمل‌ونقل مسافران و یا به‌دلیل مسائلی همچون خرابی و یا ایراد فنی در ناوگان و یا صدور مدارک حمل و... مجاز به تأخیر در حرکت تا سقف یک ساعت هستند. درصورت تأخیر بیش از میزان یادشده شرکت و مؤسسات مسافربری موظف هستند بنا به درخواست مسافر نسبت به استرداد کل مبلغ بلیت اقدام کنند. درخصوص موضوع مطرح شده توسط هموطن گرامی مبنی‌بر تأخیر برخی اتوبوس‌های مسیر سنندج – تهران مراتب به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان منعکس شده است تا مورد بررسی قرار گیرد و نظارت مضاعفی در این زمینه از سوی مسئولان ذیربط انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید