• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 12 آذر 1398
کد مطلب : 89350
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

    نظارت بر نرخ ویزیت پزشکان
نرخ ویزیت پزشکان تفاوت زیادی با هم دارد. به 3 دکتر متخصص جراحی عمومی لاپاراسکوپی مراجعه کردیم که هرکدام، ویزیتی متفاوت دریافت کردند. حتی دستمزد عمل جراحی هر 3 دکتر هم اختلافی بین 2 میلیون تومان با یکدیگر داشت. 
رسولی از اردبیل 

    مزار منزوی
حسین منزوی یکی از غزلسرایان سرشناس ایران است، اما مزار این شاعر بزرگ مانند نامش در انزواست. از متولیان فرهنگی استان زنجان انتظار می‌رود به این وضع رسیدگی کنند. 
غفوری از زنجان

    زمین فوتبال نامناسب
چمن مصنوعی زمین فوتبال بوستان مردم نامناسب است. جوانان و نوجوانان در این زمین بازی می‌کنند و به دلیل نامناسب بودن زمین، هرآن ممکن است آسیب ببینند. امیدواریم شهرداری فکری برای بهبود وضع این زمین بکند.
محمد ترکمان از همدان

    نیاز به ساخت تقاطع در میدان نمایشگاه
اگر در میدان نمایشگاه مشهد یک تقاطع غیرهمسطح مانند میدان قائم ساخته شود، هم ترافیک روان‌تر می‌شود و هم چند سال دیگر با افزایش ترافیک، این میدان هم مثل میدان خیام بازدهی خود را از دست نمی‌دهد.
بشیر از مشهد

    سد معبر مغازه‌داران ساوه
پیاده‌روهای برخی از خیابان‌های ساوه تقریبا در قرق مغازه‌داران است. استفاده از معابر حق عابران پیاده است. مسئولان مربوط باید تدابیر مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ کنند.
ملکی از مرکزی 

    بوی نامطبوع چشمه آبگرم دهلران
چشمه آبگرم دهلران، در کنار خواص درمانی زیاد، بوی نامطبوعی دارد که در همه شهر دهلران استشمام می‌شود. این بو برای افراد غیربومی بسیار آزاردهنده است و می‌تواند ماندگاری آنها را در این شهر کاهش دهد. لطفا مسئولان برای این مشکل چاره‌ای بیندیشند.
غریبی از ایلام

    رکود امان صنعت را بریده است
حدود چند سال است بخش صنعت با رکود شدید مواجه است و این مساله در استان مرکزی به عنوان یکی از استان‌های صنعتی کشور نمود بیشتری دارد. تولید‌کنندگان برای فروش محصولات خود مشکلات زیادی دارند و بازار مصرف هم از خرید اشباع شده است. تاکنون صحبت‌های زیادی از سوی مسئولان برای بر طرف کردن این مشکل صورت گرفته، اما مشکلات هنوز پابرجاست.
 شفیعی از ساوه

این خبر را به اشتراک بگذارید