• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 11 آذر 1398
کد مطلب : 89239
+
-

نشست کارگروه امور سیل و شریان‌های حیاتی

در نشستی که با حضور اعضای کارگروه امور سیل و شریان‌های حیاتی برگزار شد، نقاط تلاقی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران با تاسیسات شرکت‌های خدمات‌رسان شهری مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش همشهری، کارگروه امور سیل و شریان‌های حیاتی در نشست اخیر خود به شناسایی و بررسی نقاط تلاقی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی با تاسیسات شرکت‌های خدمات‌رسان شهری پرداخت. 
احسان نوش‌آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که مسئولیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معاونت فنی و عمرانی را برعهده دارد، طی سخنانی در این نشست با اشاره به فرارسیدن فصل بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، شناسایی نقاط آبگیر و محدوده‌های سیل‌خیز را در ارتقای عملکرد شبکه هدایت رواناب‌ها حائز اهمیت دانست و خواستار تعامل همه جانبه نهادها و دستگاه‌های ذیربط در این خصوص شد. در ادامه این جلسه، نماینده شرکت آب و فاضلاب شهر تهران گزارشی از مطالعات و اقدامات انجام شده درخصوص نصب مخازن 100مترمکعبی آب را به‌عنوان منابع شبکه آبرسانی اضطراری شهر تهران در شرایط بحرانی ارائه کرد. کارگروه امور سیل و شریان‌های حیاتی، متشکل از نمایندگان شهرداری تهران،  وزارت نیرو و وزارت  ارتباطات است.

این خبر را به اشتراک بگذارید