• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 11 آذر 1398
کد مطلب : 89214
+
-

کشف جسد مرد معتاد در باغچه خانه دوست

کشف جسد مرد معتاد در باغچه خانه دوست


راز ناپدید شدن مرد معتاد با دستگیری دوست وی و اعترافاتش فاش شد. او اقرار کرد که مرد معتاد را کشته و جسدش را در باغچه خانه‌اش دفن کرده است.
به‌گزارش همشهری، ‌23شهریور امسال، مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن برادر 68ساله‌اش خبر داد. او به قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: حدود 3ماهی است که از برادرم بی‌خبر هستم. او اعتیاد به مواد‌مخدر دارد و معمولا در ماشین خود استراحت می‌کرد. با وجود این هر ازگاهی به خانه می‌آمد، اما این‌بار مدت زیادی است که از او بی‌خبریم. به همین دلیل احتمال می‌دهیم که بلایی سرش آمده باشد.
با ثبت اظهارات این مرد، پرونده‌ای دراین خصوص تشکیل شد و پیش روی مأموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در نخستین اقدام، مشخصات خودروی مرد ناپدید شده در اختیار تمام واحدهای گشتی قرار گرفت تا اینکه چند روز بعد خودرو توسط پلیس کاشان کشف شد. کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی پی بردند که آخرین بار یکی از دوستان مرد ناپدید شده سوار بر این خودرو بوده است. دوست وی به نام مجید 45ساله از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای بود که مأموران در ادامه تحقیقات خود پی بردند وی به استان هرمزگان رفته است. با این سرنخ به‌دست آمده، مأموران راهی یکی از روستاهای هرمزگان شده و مجید را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
اگرچه او در بازجویی‌های اولیه مدعی بود که اطلاعی از سرنوشت دوست ناپدید شده‌اش ندارد، اما وقتی شواهد را علیه خود دید لب به اعتراف گشود و به قتل او اقرار کرد. وی گفت: با مقتول از سال‌ها پیش دوست بودم.چند وقت قبل از حادثه 3میلیون تومان به او پول قرض دادم و قرار شد خیلی زود بدهی‌اش را بپردازد، اما بدقولی کرد. 
او مدام امروز و فردا می‌کرد تا اینکه روز حادثه به خانه‌ام آمد تا با هم مواد مصرف کنیم. آن روز پس از مصرف مواد از او خواستم که هرچه زودتر بدهی‌اش را بپردازد اما دوستم شروع به داد و فریاد کرد. او فحاشی کرد و به خانواده‌ام ناسزا گفت. من هم به‌شدت عصبانی شدم و در درگیری با یک وسیله سنگین چند ضربه به سرش زدم. وی ادامه داد: قصدم کشتن او نبود و همه‌‌چیز در یک لحظه عصبانیتم رخ داد. وقتی متوجه شدم فوت شده، تصمیم گرفتم جنازه را پنهان کنم. راهی نداشتم برای خلاص شدن از جسد جز اینکه آن را در باغچه خانه مان دفن کنم. به سرعت گودالی به عمق نیم متر کندم و جسد را دفن کردم. وی گفت: پس از قتل شبانه با ماشین مقتول راهی کاشان شدم اما از ترس اینکه مبادا شناسایی شوم خودرو را همانجا رها کردم.
پس از اعتراف این متهم، مأموران راهی محل زندگی وی شدند و جسد مقتول را در باغچه خانه او کشف کردند.
به‌گفته سرهنگ علی گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم با دستور بازپرس جنایی تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید