• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 11 آذر 1398
کد مطلب : 89212
+
-

خانه بازیگر تلویزیون پاتوق خلافکاران شد


بازیگر مشهور تلویزیون پس از آنکه به اتهام کلاهبرداری به زندان افتاد، خانه لوکسش پاتوق اعضای یک باند سرقت شد.
به‌گزارش همشهری، از چندی قبل به‌دنبال افزایش وقوع موبایل‌قاپی، سرقت مغازه، منزل و موتورسیکلت در محدوده سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت تلاش‌ها برای شناسایی عاملان ارتکاب این سرقت‌ها آغاز شد. مأموران کلانتری۱۲۵ یوسف‌آباد در جریان تحقیقات خود به سرنخ‌هایی از 2سارق حرفه‌ای دست یافتند که در این منطقه مرتکب سرقت‌های زیادی شده بودند و بررسی‌ها حاکی از آن بود که متهمان رفت‌وآمدهای مشکوکی به خانه‌ای مجلل و خالی از سکنه دارند. وقتی مأموران این خانه را تحت نظر گرفتند معلوم شد که سارقان اموال مسروقه را در این خانه نگهداری می‌کنند. همچنین معلوم شد که خانه متعلق به یکی از هنرپیشه‌های معروف تلویزیون در دهه۷۰ است که خودش از مدتی قبل به اتهام جعل و کلاهبرداری به زندان افتاده و حالا خانه‌اش پاتوق اعضای این باند شده است.
در چنین شرایطی بود که مأموران با مجوز قضایی وارد این خانه شدند و در عملیاتی غافلگیرکننده 4نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند و در بازرسی از آنجا تعدادی از اقلام مسروقه شامل 4 دستگاه موتورسیکلت، گوشی‌های تلفن همراه، تابلوهای نفیس، لوازم تزیینی و... را کشف کردند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ارزش اموال کشف شده بیش از 800میلیون تومان است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: متهمان تاکنون به بیش از ۱۰۰فقره سرقت اعتراف کرده‌اند. آنها همچنین درباره آشنایی خود با هنرپیشه مشهور نیز ادعا کرده‌اند که او از دوستان قدیمی‌شان است و خودش کلید خانه را در اختیارشان گذاشته است.
براساس این گزارش، هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید