• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 5 آذر 1398
کد مطلب : 88766
+
-

بورس بهداشتی و ساختمانی


 اگر برای ساخت‌وساز یا نوسازی منزل یا محل کارتان به‌دنبال خرید چینی‌های بهداشتی، ساختمانی هستید باید سری به 3بورس لوازم بهداشتی و ساختمانی تهران بزنید که اجناس را با تنوع بالایی به مشتری‌ها ارائه می‌کنند. بورس محصولات چینی بهداشتی و ساختمانی خیابان ملاصدرا از جمله این راسته بازارها‌ست.
  بورس محصولات چینی بهداشتی و ساختمانی خیابان ملاصدرا از خیابان شیرازی جنوبی تا تقاطع خیابان ملاصدرا در نزدیکی میدان ونک، یکی از بهترین مراکز فروش کاشی، سرامیک، شیرآلات و چینی‌های بهداشتی است.   برخلاف بسیاری از راسته‌ بازار کالاها که بورس آن در مناطق مرکزی و جنوبی شهر قرار دارد، این خیابان دوطرفه و نه‌چندان شلوغ در شمال شهر تهران با بیش از 500فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی از سال‌ها پیش فعال است.
  در این راسته بازار انواع لوازم بهداشتی و ساختمانی در برندهای متنوع ایرانی و خارجی با طرح و رنگ، ویژگی‌، کیفیت‌ و قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شود که می‌توانید متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه‌تان، خرید متفاوتی داشته باشید، البته در خیابان ملاصدرا اجناس لوکس و خاص را هم می‌توانید پیدا کنید.
 قرار گرفتن این راسته بازار در نزدیکی یکی از معروف‌ترین میادین اصلی شهر تهران یعنی میدان ونک، دسترسی به این راسته بازار  همچنین با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را آسان‌تر کرده است. برای رفت‌وآمد به بورس لوازم بهداشتی و ساختمانی ملاصدرا می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های سریع خیابان ولی‌عصر، تردد در این خیابان شلوغ و پرترافیک و خرید از این محصولات را آسان‌تر کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید