• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 30 آبان 1398
کد مطلب : 88360
+
-

با مردم

با مردم

   پرداخت کمک معیشت روش درست حمایتی نیست
پرداخت پول حاصل از فروش بنزین به مردم تحت عنوان کمک معیشت، همان روال یارانه را رقم می‌زند و روش درستی نیست. به جای این کارهای موقتی غیرمؤثر، کارهای زیرساختی پایدار انجام دهند.
نامجو از تهران

   چهار خطه کردن محور بروجن -لردگان چه شد؟
چندین سال است قرار شده که محور بروجن به لردگان در چهارمحال‌و‌بختیاری چهارخطه شود، اما به‌رغم تخصیص سالانه بودجه از اجرای این پروژه خبر چندانی نیست.
رشیدی از شهرکرد

   مسئولان راه اعتراض را به مردم نشان دهند
مسئولان راه اعتراض قانونی و بدون اغتشاش را به مردم نشان دهند و برای صدور مجوز راهپیمایی یا مکان آن اطلاع‌رسانی کنند.
شهروند تهران 

    افزایش قیمت بنزین درست نبود
افزایش سه برابری نرخ بنزین در چنین شرایط سخت و دشواری که مردم به تازگی با شرایط پس از گرانی‌ها کنار آمده بودند کار درستی نبود.
مسافرکش از خرم‌آباد 

   منتظر حمایت واقعی دولت از مردم هستیم
حالا که مسئولان اعلام می‌کنند هدف ومقصود از افزایش قیمت بنزین چیزی جز حمایت از اقشار کم‌درآمد نیست، نهایت انتظار مردم این است که مسئولان به آنچه گفته‌اند پایبند بمانند و واقعا اجازه ندهند قیمت چیزی بالا برود یا درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین در مسیر دیگری خرج شود.
آذرخش از تهران 

    افزایش قیمت بنزین به شرط کنترل قیمت‌ها قابل اجراست
افزایش قیمت بنزین اگر مسئولان بتوانند قیمت‌ها را کنترل کنند قابل‌قبول است. با شعارهای آماده‌باش و غیره نمی‌توان قیمت را کنترل کرد بلکه عمل لازم است.
احمدی از اصفهان

   برخی مدعیان کمک به ایران سرجایشان بنشینند
برخی مدعیان حمایت از مردم و کمک به ایران بهتر است بیشتر از این خودشان را ضایع نکنند و سرجایشان بنشینند. هرچقدر هم نارضایتی از وضع اقتصادی بالا باشد بی‌شک مردم به بیگانگان، غارتگران و خودفروخته‌ها اعتماد نخواهند کرد.
ایران نژاد از تهران

    بر قیمت‌های پارکینگ حرم عبدالعظیم نظارت شود
از مسئولان شهرداری تقاضا دارم به‌کار پارکینگ‌های حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری نظارت کند. فقط در یک مورد بابت پارک نیم‌ساعته در پارکینگ از من 5هزارتومان گرفتند.
حسین‌زاده از شهرری

   خودم یارانه‌ام را حذف کردم، اکنون نیازمندم
سال 93که خودم و همسرم شاغل بودیم از دریافت یارانه انصراف دادیم ولی اکنون 18‌ماه است که با مدرک کارشناسی ارشد و سال‌ها تجربه کاری دنبال کار می‌گردم و وضعیت خانواده‌ام بحرانی شده است. اکنون نیازمند یارانه‌ام هستم و هرجا مراجعه می‌کنم که دوباره بتوانم از این حق قانونی برخوردار شوم به جایی نمی‌رسم.
ادیب از تهران

   آسیب به اموال عمومی خواسته دشمنان است
اغتشاشات آشوبگران خواسته قلبی دشمنان است و نباید اجازه دهیم اگر انتقادی به سران کشور و مسئولان داریم آب در آسیاب دشمن بریزیم. از مسئولان هم توقع داریم به‌گونه‌ای عمل کنند که اوضاع اقتصادی و اجتماعی جامعه بهبود یابد.
اخلاقی از یزد

    برخی قطع یارانه‌ها براساس عدالت نیست
کارمند بازنشسته دولت بودم و از مهرماه یارانه‌ام را قطع کردند و مرا جزو سه دهک اول قرار دارند. چطور ممکن است کارمندی با 2.5میلیون دریافتی و 5فرزند جزو سه دهک اول جامعه باشد؟
عبدالله تواره از تهران

   آب‌های سطحی سمنان هدر می‌رود
به‌رغم بارندگی‌های مناسب در سال زراعی جاری در گوشه و کنار استان به‌دلیل نبود برنامه‌ اصولی برای جمع‌آوری و استحصال آب‌های سطحی، این رواناب‌ها نه‌تنها به مصرف بعدی نمی‌رسند بلکه بعد از بارش‌های جوی به معضل جدی شهر سمنان بدل می‌شوند.
مجتبایی از سمنان

   مردم با تخریب‌کنندگان اموال عمومی یکی نیستند
در اینکه مردم از برخی مسائل و شرایط ناراحت‌اند تردیدی نیست، ولی تخریب اموال عمومی چه دردی از مشکلات این کشور حل می‌کند که عده‌ای به جان اموال عمومی افتاده‌اند؟
پیروزفر از ملارد

این خبر را به اشتراک بگذارید