• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 29 آبان 1398
کد مطلب : 88249
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   روستای سوهان به آسفالت نیاز دارد
خیابان شهید تیمسار منصوری در روستای سوهان بالامحل آسفالت ندارد و از مسئولان شهرستان طالقان درخواست آسفالت‌ریزی در این خیابان را داریم. با وجود بارندگی‌ها مشکلات مردم دوچندان شده و تاکنون اقدامی انجام نشده است.
محمدی از طالقان

   ترافیک در خیابان مفتح
پمپ بنزین سینا واقع در خیابان مفتح محله غیاث‌آباد قزوین باعث ایجاد ترافیک در ورودی و خروجی این خیابان شده است‎. این مساله باعث آزار ساکنان این منطقه شده است و بهتر است مسئولان اقدامی برای کاهش ترافیک در این خیابان انجام دهند. 
دادگر  از قزوین 

   دردسر همسایگی با زمین‌های کشاورزی 
خانه‌های محله احمدیه واقع در علی سرباز پشت به زمین‌‌های کشاورزی روستای آق‌بلاق است. کشاورزان در زمین‌های خود کودهای مرغی ریخته‌اند که بوی نامطبوع آن، تمام محله و خانه‌ها را پر کرده است. ساکنان این محله تا چه زمانی باید این بوی نامطبوع را تحمل کنند؟
آبیاری از اردبیل

   کمبود آب آشامیدنی در مدارس 
در مدارس بخش آهوران در شهرستان نیکشهر، آب بهداشتی وجود ندارد و سلامت فرزندان ما در خطر است. مسئولان لطفاً رسیدگی کنند. 
هادی نهالی از سیستان و بلوچستان 

   دانش‌آموزان از تحصیل بازمانده
بسیاری از دانش‌آموزان در روستاهای بشاگرد امسال هم به دلیل نبود مدرسه در روستا و خطرهایی که جاده‌های کوهستانی دارند، از تحصیل بازماندند. آیا مسئولان برنامه‌ای برای حل این مشکلات دارند و یا قرار است هر سال فرزندان ما از تحصیل بازبمانند؟ 
رضا شیخی از بشاگرد هرمزگان 

   انتظار برای افتتاح یک تقاطع در شهرک صنعتی 
چند سال است که از کلنگ‌زنی برای ساخت تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان می‌گذرد، اما تاکنون فقط ستون‌ و سازه‌های آن نصب شده است. با گذشت 10سال از ساخت سازه‌های این پل، فرسودگی و زنگ‌زدگی نیز در آن به چشم می‌خورد. 
احسانی از سمنان 

   تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فرسوده
بارها در مورد تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فرسوده که علاوه بر زشت کردن منظر شهری موجب آلودگی هوای شهر می‌شوند، مطالبی در ستون صدای همشهری درج شده، اما هیچ اقدام عملی درباره جمع‌آوری آنها انجام نشده است. مسئولان همیشه می‌گویند بودجه نداریم، بنابراین فقط اتوبوس‌ها را بهسازی می‌کنند.
عوده‌زاده از اهواز

این خبر را به اشتراک بگذارید