• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 28 آبان 1398
کد مطلب : 88176
+
-

لغو تا اطلاع ثانوی

در شرایط عادی، مدیران فدراسیون فوتبال به سختی می‌توانستند از بحران پس از دو شکست در مرحله انتخابی جام جهانی خارج شوند، اما گرانی بنزین و پیامدهای پس از آن همه‌‌چیز را تحت‌الشعاع قرار داده است. دیروز خبرنگاران ورزشی بیش از آنکه به‌دنبال سرنوشت مارک ویلموتس یا پیگیر بازی‌های دوستانه تیم ملی باشند، می‌خواستند بدانند تکلیف هفته یازدهم لیگ‌برتر چه خواهد شد. هفته‌ای که پنجشنبه با بازی گل‌گهر - ماشین‌سازی‌ تبریز در سیرجان و پارس‌جنوبی - پیکان در شهر جم آغاز می‌شود. جمعه هم 4تیم مدعی شهرخودرو، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان بازی دارند؛ تراکتورسازی و شهرخودرو در تبریز، پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان در تهران و صنعت‌ نفت با سپاهان در آبادان.
برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که دستگاه‌های امنیتی کشور به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند برای لغو احتمالی این بازی‌ها آماده باشد. یک مقام مسئول در فدراسیون، دیروز بدون تأیید یا رد این خبر به همشهری گفت:« فعلا تکلیف روشن نیست. قرار است تا ظهر سه‌شنبه خبر قطعی را اعلام کنیم.»
در لیگ فوتسال با تصمیم شورای تأمین استان‌های مازندران، خوزستان، کرمانشاه و اصفهان، 5بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال که قرار بود یکشنبه برگزار شود، به تعویق افتاد. هفته اول لیگ فوتبال زنان ایران هم که قرار بود 30آبان آغاز شود، طبق اعلام فدراسیون 3روز تأخیر خواهد داشت. ناآرامی‌های روزهای اخیر، علاوه بر فوتبال، مسابقه‌های اغلب رشته‌های ورزشی دیگر را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.
فدراسیون والیبال اعلام کرد همه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر لغو شده است. قرار بود در این هفته شهرداری ارومیه با شهدای یزد، کاله مازندران با پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان با فولاد سپاهان اصفهان، خاتم اردکان با شهروند اراک و سایپا تهران با شهرداری ورامین بازی کند. در لیگ هندبال هم بیشتر بازی‌های هفته ششم به تعویق افتاد. این بازی‌ها قرار بود امروز، فردا و جمعه در شهرهای کازرون، اصفهان و دهدشت برگزار شود.
یک منبع آگاه دیروز خبر داد که ممکن است زمان مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ‌برتر کشتی آزاد هم تغییر کند. طبق برنامه مسابقه‌های کشتی، روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برخلاف اغلب رشته‌های ورزشی که مسابقاتش تحت‌الشعاع ناآرامی‌های چند روز اخیر قرار گرفته، دیروز بیشتر مسابقه‌های لیگ‌برتر بسکتبال بدون مشکل برگزار شد. تنها دیدار شهرداری قزوین با مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان با شهرداری گرگان به تعویق افتاد.

این خبر را به اشتراک بگذارید