• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 28 آبان 1398
کد مطلب : 88110
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

    نبود امکانات در نایسر
ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج از همان ورودی ظاهری بسیار آزاردهنده دارد. معابر خاکی و نبود بسیاری از امکانات آموزشی، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی این منطقه را بدنام کرده است. فرمانداری با قید فوریت برای رفع نیازها و مشکلات این منطقه اقدام کند. 
اهالی نایسر از کردستان 

    صادقیه داروخانه ندارد
ساکن محله صادقیه درشهر کرمانشاه هستم. در این محله داروخانه وجود ندارد. جمعیت این محله زیاد است و مردم باید مسافت طولانی را برای رسیدن به داروخانه طی کنند. 
کهراری از کرمانشاه

    نظارت بر دست‌فروشان بیشتر شود
تعدادی زیادی از ماشین‌های دستفروش موادغذایی در حاشیه خیابان فردوسی برازجان پس از پایان کارشان زباله و پسماند را در کف خیابان رها می‌کنند که علاوه بر بی نظمی و پدیدآمدن صحنه‌های نامناسب بوی بد آن موجب آزار همسایه‌ها و عابران می‌شود.
تناور از بوشهر

    ترافیک سنگین در باغستان
در خیابان باغستان غربی به سمت بیمارستان هر روز شاهد ترافیک سنگین هستیم. وجود ایستگاه‌های تاکسی و باریک بودن خیابان ترافیک را تشدید می‌کند. از مسئولان مربوط می‌خواهم برای رفع ترافیک اقدامی اساسی انجام دهند.
حسن‌لو از از البرز 

    توقف در ایستگاه بی‌.آر.تی
برخی از خودروهای شخصی از مسیر بی‌.آر.تی در خیابان بزرگمهر عبور می‌کنند که بسیار خطرناک و احتمال برخورد با اتوبوس‌های این مسیر زیاد است. این موضوع از اولین روزهای راه‌اندازی بی‌آرتی مطرح بوده و مسئولان همیشه وعده داده‌‌اند که با نصب دوربین و جریمه آن را حل می‫کنند اما هنوز از جریمه کردن متخلفان خبری نیست. 
  قادریان از اصفهان

    قطع مکرر شبکه‌های سیما
درحالی‌که برای استفاده بهتر از برنامه‌های صداوسیما دستگاه گیرنده دیجیتال را نصب کرده‌ایم، اما اختلال مکرر سیگنال‌ها موجب قطع شبکه‌ها می‌شود و این اختلال‌ها بسیار زیاد است. مدیران مرکز صداوسیما و مخابرات استان لطفا پیگیری کنند.
  حیدری از بندر عسلویه

    رها شدن ضایعات داخل جوی 
مغازه‌داران بازارچه سپه قزوین ضایعات فروش خود را در جوی‌های آب رها می‌کنند که برای عابران مشکلات متعددی ایجاد می‌کند. این کار نظافت محیط را برای کارگران شهرداری هم سخت کرده است. 
ثریا از قزوین 

این خبر را به اشتراک بگذارید