• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 28 آبان 1398
کد مطلب : 88107
+
-

راسته لوازم شکار و ماهیگیری

   اگر اهل شکار و ماهیگیری البته از نوع با مجوز آن و به‌دنبال خرید لوازم مورد نیاز انجام این کار هستید، باید سری به بورس بازار این اقلام واقع در خیابان فردوسی- بالاتر از چهارراه استانبول- نرسیده به میدان فردوسی بزنید.
   در این راسته می‌توانید انواع لوازم شکار، ماهیگیری مانند تفنگ‌های بادی و شکاری، ساچمه تفنگ بادی و فشنگ تفنگ شکاری و فشنگ و انواع تور و قلاب ماهیگیری را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که خرید یا تعمیر تفنگ و فشنگ شکاری نیازمند اخذ مجوز لازم و تابع ضوابط خاص است.
   ماهیگیری ازجمله تفریحات و سرگرمی‌هایی است که پرداختن به آن نیازمند کسب مجوز و اطلاعات لازم در مورد زمان تخم‌ریزی و فصل صید این آبزیان است. برای تهیه قلاب ماهیگیری با حداقل قیمت در بورس لوازم شکار و ماهیگیری خیابان فردوسی در درجه نخست باید چوب و چرخ مورد نیاز برای تهیه قلاب ماهیگیری را خریداری کنید که با توجه به سهم بالای محصولات نه چندان گران‌قیمت چینی از بازار این اقلام در کشورمان، کار چندان مشکلی نیست.
   در کنار اقلام ماهیگیری چینی انواع محصولات برندهای کره‌ای، آلمانی، فرانسوی و... نیز البته با کیفیت بهتر و قیمت بالاتر در دسترس شماست که می‌توانید با توجه به نوع کاربرد و میزان بودجه‌تان نسبت به خرید آن اقدام کنید.
   اغلب مشتریان این راسته بازار افراد علاقه‌مند 40سال به بالا هستند اما برخی نوجوانان و جوانان نیز در فصل بهار و تابستان برای خرید لوازم شکار و ماهیگیری مانند انواع تفنگ بادی و تور و قلاب ماهیگیری راهی این بازار می‌شوند که در فصل پاییز و زمستان خبری از آنها نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید